15 + 1 χρόνια …ανησυχίας




Παναγιώτης Πανταζόπουλος
Διευθυντής Λυκείου Βουλιαγμένης>
Είναι μια διαδρομή που χαράξαμε στο σχολείο μας, παρέα με φωτισμένους δασκάλους κα συνεχίζουμε πιστοί στις ίδιες αρχές.

Πιστεύαμε και πιστεύουμε
§ Στο ιδανικό της παιδείας, που δίνει περιεχόμενο ζωής θετικό, ουσιαστικό, συγκεκριμένο, ζωντανό, δημιουργικό, ψυχοκινητικό, συγχρονισμένο, εναρμονισμένο στον τόπο και το χρόνο.
§ Στο αγνό βλέμμα του μαθητή και στο καθαρό μυαλό του.
· Βοηθάμε τον μαθητή
· Με σεβασμό, να καθορίσει την “προσωπική του ταυτότητα”, δηλαδή να διαμορφώσει το “χαρακτήρα “ του, μια δική του ψυχική φυσιογνωμία, που εκδηλώνεται στις συναισθηματικές αντιδράσεις, στις διανοητικές ικανότητες, στις ηθικές διαθέσεις και τάσεις, στις ιδέες, στις βλέψεις, στις ροπές του, στη κλίμακα των αξιών του.
Μαθαίνουμε στο μαθητή
· Να ισορροπεί ανάμεσα στις “διαθέσεις και στις “πράξεις” του
· Ότι τα δικαιώματα , συνυφαίνονται με ισομεγέθεις ευθύνες…
· Ότι στον παράδεισο της γνώσης, δεν μπαίνουν μόνο οι λόγιοι αλλά ο καθένας δικαιούται να τον χαίρεται με τα δικά του ι μέτρα και με τις δικές του εμπειρίες.
· Ότι η στην εποχή μας δεν γράφονται τραγωδίες, αλλά δράματα …
· Ότι η σοφία είναι κάτι πολύ βαθύτερα από την επιστήμη
· Ότι ένα ποίημα, δεν είναι πραγματικό αν λείπει …η ποίηση!

Ζούμε σήμερα
· Την πρωτόγνωρη οικονομική βαρβαρότητα
§ Την κυνική σε ωμότητα, δυναστική οικονομική λογική, με τραγικά εγκλήματα, στα νέα γεωστρατηγικά παιχνίδια.
· Τις “αντίστροφες ανατροπές” των αιώνων……
§ Τη σκληρή τιμωρία, αυτού που υπερβαίνει τα “μέτρα που η ιστορική λογική επιτρέπει”
§ Τους αθέατους κυβερνήτες της υδρογείου, με τα εφιαλτικά μέσα επικοινωνιών… δημιουργώντας ένα “θολό τοπίο” σε πλήρη σύγχυση και διαστρέβλωση…
· Την “Βαβυλώνα” (Αποκάλυψη του Ιωάννη) «Γιατί οι έμποροι σου ήταν
οι δυνάστες της γης, γιατί με τα μάτια εσύ πλάνεψες όλα τα έθνη».



“Ή συμμορφώνεστε ή φεύγετε” – Tελεσίγραφο του Δήμου Αλίμου για την κακοποίηση του παραλιακού μετώπου

15 + 1 χρόνια ………..ανησυχίας

Εμείς οι “λουφαδόροι καθηγητές”, κατά τους πονηρούς “πραματευτές της παιδείας”, συνεχίζουμε με ατέλειωτες ώρα; δουλειάς, με όραμα, με πάθος και με κινητήρια δύναμη την αγάπη και τη συμμετοχή των παιδιών, τα πολιτιστικά δρώμενα, με όλες τους τις εκφάνσεις…
Τέλος πιστεύουμε ότι
· Ο μαθητής – έφηβος είναι “ένας ανοιχτός λογαριασμός”…
· Ότι οι νέοι μας εμπεριέχουν μια “αδιάθετη δύναμη” και… “θα ‘ρθει εκείνη η ώρα”…

(enakilioupolis.blogspot.gr)

Διαβάστε Επίσης

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.