Nεανική επιθετικότητα και βία: Σεμινάριο για γονείς και εκπαιδευτικούς στη Νέα Σμύρνη

Συγγραφέας
21 Απριλίου, 2026
1 λεπτό διάβασμα

Το επίκαιρο θέμα της νεανικής βίας και επιθετικότητας είναι το θέμα του σεμιναρίου που διοργανώνει την Πέμπτη 23 Απριλίου, ώρα 18:30 στον Δημοτικό Πολυχώρο “Γαλαξίας” ο Δήμος Νέας Σμύρνης σε συνεργασία με το Κέντρο Πρόληψης Εξαρτήσεων “Ήλιος”

Στο σεμινάριο που απευθύνεται σε γονείς και εκπαιδευτικούς θα αναλυθούν οι όψεις και οι αιτίες του φαινομένου και θα αναζητηθούν οι τρόποι πρόληψης και αντιμετώπισης καθώς και ο ρόλος της οικογένειας και του σχολείου.

Εισηγητής: Ευάγγελος Κωνσταντίνου, Κοινωνικός Ψυχολόγος (MSc) Ψυχαναλυτικός Ψυχοθεραπευτής, Επιστημονικός Υπεύθυνος Κέντρου Πρόληψης “Ήλιος”

Είσοδος ελεύθερη.



Μοιραστείτε το άρθρο

notia team

Ο συγγραφέας δεν έχει συμπληρώσει ακόμη το βιογραφικό του.

Δείτε όλα τα άρθρα από notia team

Συνεχίστε να Διαβάζετε

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα από τη συλλογή μας