Το επίκαιρο θέμα της νεανικής βίας και επιθετικότητας είναι το θέμα του σεμιναρίου που διοργανώνει την Πέμπτη 23 Απριλίου, ώρα 18:30 στον Δημοτικό Πολυχώρο “Γαλαξίας” ο Δήμος Νέας Σμύρνης σε συνεργασία με το Κέντρο Πρόληψης Εξαρτήσεων “Ήλιος”
Στο σεμινάριο που απευθύνεται σε γονείς και εκπαιδευτικούς θα αναλυθούν οι όψεις και οι αιτίες του φαινομένου και θα αναζητηθούν οι τρόποι πρόληψης και αντιμετώπισης καθώς και ο ρόλος της οικογένειας και του σχολείου.

Εισηγητής: Ευάγγελος Κωνσταντίνου, Κοινωνικός Ψυχολόγος (MSc) Ψυχαναλυτικός Ψυχοθεραπευτής, Επιστημονικός Υπεύθυνος Κέντρου Πρόληψης “Ήλιος”
Είσοδος ελεύθερη.
notia team
Ο συγγραφέας δεν έχει συμπληρώσει ακόμη το βιογραφικό του.
Δείτε όλα τα άρθρα από notia team