Ποδηλατόδρομος στη Βούλα: “Το τσιμέντο κυριαρχεί και οι περιπατητές έχουμε εξοβελιστεί”

Συγγραφέας
26 Μαρτίου, 2025
1 λεπτό διάβασμα

(δημοσιεύουμε το email που έστειλε η Ζ.Κ, στο Notia.gr για τον ποδηλατόδρομο που κατασκευάζεται στη Βούλα)

“Τα έργα που γίνονται εδώ και αρκετούς μήνες στη Βούλα, από το δημαρχείο έως το Notos Park, αλλάζουν δραματικά το ωραίο τοπίο προς το χειρότερο. Οι περιπατητές έχουμε εξοβελιστεί, δένδρα κόβονται, τα παγκάκια έχουν αφαιρεθεί από παντού και το τσιμέντο κυριαρχεί…

Για το ποδηλατοδρόμιο θα θυσιαστεί όπως φαίνεται και το υπέροχο μονοπάτι περιπάτου δίπλα στο Notos Cafe…Xωρίς τα δένδρα του που κρατούν δροσιά και σκιά το καλοκαίρι, ποιος θα κάνει βόλτα; ποιος θα απολαμβάνει τη θέα της θάλασσας κάτω από τον καυτό ήλιο;
Παρακαλώ γράψτε κάτι, αναδείξετε το πρόβλημα, αξίζουν όλα αυτά για τους ποδηλάτες;

Εάν ο δήμος σχεδιάζει να οργανώνει συνεχή τουρνουά ποδηλατικών αγώνων και παρόμοιες εκδηλώσεις, εμείς οι απλοί πολίτες, απλά ,δεν θα μπορούμε να πλησιάζουμε καν, πολύ περισσότερο να απολαύσουμε μια βόλτα.
Σας ευχαριστώ”
Aκολουθούν φωτογραφίες:



Μοιραστείτε το άρθρο

notia team

Ο συγγραφέας δεν έχει συμπληρώσει ακόμη το βιογραφικό του.

Δείτε όλα τα άρθρα από notia team

Συνεχίστε να Διαβάζετε

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα από τη συλλογή μας