Oλοκληρώθηκε η επιχείρηση για την εξουδετέρωση της αντιαρματικής νάρκης που είχε εντοπιστεί στο Μεγάλο Καβούρι.
Το πρωί της Πέμπτης (13/6), πραγματοποιήθηκε ελεγχόμενη έκρηξη από κλιμάκιο εξουδετέρωσης εκρηκτικών υλών του Πολεμικού Ναυτικού.
Για το λόγο αυτό, από τις 06:00 έως τις 08:00, απαγορευόταν η είσοδος αυτοκινήτων και πεζών στην περιοχή και ειδικότερα στη Λεωφόρο Καβουρίου μετά τη διασταύρωση με την Οδό Λητούς. Η κυκλοφορία έχει αποκατασταθεί.
notia team
Ο συγγραφέας δεν έχει συμπληρώσει ακόμη το βιογραφικό του.
Δείτε όλα τα άρθρα από notia team