Πρόστιμο 3.000 ευρώ σε καφέ στην Ηλιούπολη που πουλούσε ληγμένους χυμούς

Συγγραφέας
8 Ιουλίου, 2023
1 λεπτό διάβασμα

Πρόστιμο 3.000 ευρώ επιβλήθηκε σε καφέ στην Λεωφόρο Μαρίνου Αντύπα, στην Ηλιούπολη, επειδή πουλούσε ληγμένους χυμούς.

“Με την αρ. πρωτ. 3630/22-06-2023 απόφαση της Δ/νσης Ανάπτυξης Π.Ε. Κεντρικού Τομέα της Περιφέρειας Αττικής, επεβλήθη πρόστιμο 3.000 € (τριών χιλιάδων ευρώ) στην επιχείρηση διότι ύστερα από αγορανομικό έλεγχο που διενήργησε η Yπηρεσία την 13-06-2023, διαπιστώθηκε ότι διέθετε προς πώληση το προιόν: «AMITA FUN 100% ΦΥΣΙΚΟΣ ΧΥΜΟΣ 0,25lt (ΤΕΜΑΧΙΑ 5) με ημερομηνία λήξης 03-05-2023 κατά παράβαση του άρθρου 4 του Ν. 4177/13 σε συνδυασμό με το άρθρο 13 § 4 των Καν. Δ.Ι.Ε.Π.Π.Υ.”



Μοιραστείτε το άρθρο

notia team

Ο συγγραφέας δεν έχει συμπληρώσει ακόμη το βιογραφικό του.

Δείτε όλα τα άρθρα από notia team

Συνεχίστε να Διαβάζετε

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα από τη συλλογή μας