Ένα όμορφο γκρίζο γατάκι τριών μηνών υιοθέτησε ο δήμαρχος Ηλιούπολης, Γιώργος Χατζηδάκης. Ο “Σπίθας”, όπως αναφέρει ο δήμαρχος είναι πια ένοικος του Δημαρχείου. Τον γνώρισε όταν επισκέφθηκε την ημέρα υιοθεσίας γάτας που διοργάνωσε η “Ζωοφιλική Ένωση Ηλιούπολης” και από τη στιγμή που τον πήρε στην αγκαλιά του δεν μπόρεσε να τον αποχωριστεί.

notia team
Ο συγγραφέας δεν έχει συμπληρώσει ακόμη το βιογραφικό του.
Δείτε όλα τα άρθρα από notia team