Γιατρός πέθανε μετά τη 2η δόση με Pfizer (VIDEO)

Συγγραφέας
23 Ιουνίου, 2021
1 λεπτό διάβασμα

Γιατρός 61 ετών πέθανε μετά τη 2η δόση με Pfizer στην Κατερίνη. Ο πρόεδρος ιατρικού συλλόγους Πιερίας Ηρακλής Τσανικίδης μίλησε για τον θάνατο συναδέλφου του ύστερα από τη χορήγηση της 2ης δόσης του εμβολίου της Pfizer. Ακόμη δεν είναι ξεκάθαρο αν το περιστατικό συνδέεται με το εμβόλιο ή όχι.

Σύμφωνα με το OPEN, ο γυναικολόγος εμβολιάστηκε το Σάββατο 19 Ιουνίου με το σκεύασμα της Pfizer και αισθάνθηκε αδιαθεσία. Την Κυριακή κατέρρευσε και διακομίστηκε στο γενικό νοσοκομείο Κατερίνης και παρά τις προσπάθειες των γιατρών, άφησε την τελευταία του πνοή.

Φως στα αίτια θανάτου αναμένεται να ρίξει η νεκροψία νεκροτομή.



Μοιραστείτε το άρθρο

notia team

Ο συγγραφέας δεν έχει συμπληρώσει ακόμη το βιογραφικό του.

Δείτε όλα τα άρθρα από notia team

Συνεχίστε να Διαβάζετε

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα από τη συλλογή μας