Αργύρης Ντινόπουλος: Το σκάνδαλο των «σάπιων αυτοκινήτων» στον Δήμο Βριλησσίων




Σοβαρές ευθύνες προκύπτουν για τον Δήμαρχο Ξένο Μανιατογιάννη ο οποίος στο Δημοτικό Συμβούλιο (30/09) διαβεβαίωσε το σώμα ότι για τα 13 σάπια αυτοκίνητα του Δήμου για τα οποία εκδόθηκε (στις 13/08) πρακτικό ακαταλληλότητας (προκειμένου να καταστραφούν) ο Δήμος δήθεν δεν είχε πληρώσει ασφάλιστρα.

Όπως, όμως, αποκάλυψε ο επικεφαλής της αξιωματικής αντιπολίτευσης Αργύρης Ντινόπουλος ο Δήμος Βριλησσίων είχε ήδη πληρώσει ασφάλιστρα και για τα 13 αυτά σάπια αυτοκίνητα.

Το συνολικό ύψος των ασφαλίστρων και για τα 13 σάπια αυτοκίνητα τα οποία κατέβαλε ο Δήμος είναι 5.000 ευρώ.

Και μάλιστα ο Δήμος πλήρωσε αυτά τα ασφάλιστρα των 5.000 ευρώ μόλις ένα μήνα (στις 15/07) πριν ο ίδιος ο Δήμος εκδόσει το πρακτικό ακαταλληλότητας αυτών των σάπιων αυτοκινήτων (στις 13/08)



Δηλαδή ο Δήμος πλήρωσε ετήσια ασφάλιστρα στις 15/07  και ύστερα από ένα μήνα, στις  13/08,  εξέδωσε πιστοποιητικό ακαταλληλότητας για τα αυτοκίνητα τα οποία ασφάλισε έναντι 5.000 ευρώ.

Και ενάμιση μήνα μετά, στις 30/09, στο  Δημοτικό Συμβούλιο , ο δήμαρχος διαβεβαίωσε το σώμα ότι δήθεν τα  ασφάλιστρα αυτά δεν είχαν πληρωθεί.

Τα αυτοκίνητα είναι σε ακινησία (κυριολεκτικά σαπίζουν) εδώ και αρκετά χρόνια , αλλά ο Δήμος για τα αυτοκίνητα αυτά εκτός από ασφάλιστρα (5.000 ευρώ) πληρώνει και τέλη κυκλοφορίας.

Γιατί οι υπηρεσίες του Δήμου επί σειρά ετών όχι μόνον δεν προχώρησαν στην καταστροφή των σαράβαλων (τα περισσότερα αυτοκίνητα είναι ηλικίας άνω των 25-30 ετών) αλλά ούτε και παρέδωσαν τις πινακίδες κυκλοφορίας στο Υπουργείο Μεταφορών (εκεί παραδίδονται για τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα) ώστε να μην πληρώνουν οι δημότες τα τέλη κυκλοφορίας και τα ασφάλιστρα.

Πρόκειται για παλιά απορριμματοφόρα, φορτηγά και για ένα λεωφορείο δημοτικής συγκοινωνίας (το οποίο έχει και τα υψηλότερα ασφάλιστρα)

Ειδικά για το λεωφορείο αυτό της δημοτικής συγκοινωνίας που είναι παροπλισμένο εδώ και χρόνια ο Δήμος Βριλησσίων πληρώνει ετήσια ασφάλιστρα ύψους 968 ευρώ.

Αποτέλεσμα αυτής της πρακτικής είναι να αποκομίζει η ασφαλιστική εταιρία (ίδια και για τα 13 αυτοκίνητα) σημαντικά οικονομικά οφέλη αφού ασφάλιζε επί τόσα χρόνια ακίνητα (κυριολεκτικά σάπια) αυτοκίνητα, δηλαδή ανελάμβανε μηδενικό ασφαλιστικό κίνδυνο.

Ο επικεφαλής της αξιωματικής αντιπολίτευσης  Αργύρης Ντινόπουλος έχει εντοπίσει και άλλα σάπια αυτοκίνητα (εκτός από τα 13) τα οποία φέρουν πινακίδες κυκλοφορίας και τα οποία ο δήμαρχος έχει εγκαταλείψει μέσα στον πνεύμονα πρασίνου της πρώην ναυτικής βάσης Βριλησσίων προκαλώντας σημαντική περιβαλλοντική επιβάρυνση.

Σε αυτόν τον πνεύμονα πρασίνου ο δήμαρχος Ξένος Μανιατογιάννης επιχείρησε (τον Μάϊο 2020) να θεσμοθετήσει Σταθμό Μεταφόρτωσης Απορριμμάτων (ΣΜΑ) , αλλά η σχετική διάταξη αποσύρθηκε από το περιβαλλοντικό νομοσχέδιο ύστερα από αντίδραση της τοπικής κοινωνίας.

Αν η διάταξη αυτή περνούσε τα «χρυσά σαράβαλα» θα παρέμεναν στον πνεύμονα πρασίνου της πρώην ναυτικής βάσης για τουλάχιστον άλλα τρία χρόνια με τους δημότες να πληρώνουν τα ασφάλιστρα και τα τέλη κυκλοφορίας τους.

Και αυτό γιατί η  η πρόταση του δημάρχου ήταν για εγκατάσταση ΣΜΑ έκτασης 8,5 στρεμμάτων, δηλαδή  δυσανάλογα μεγάλου σε σχέση με τις ανάγκες του Δήμου Βριλησσίων στον οποίο, όμως,  ΣΜΑ , θα μπορούσε  (νόμιμα πλέον) να χωρέσει και «νεκροταφείο αυτοκινήτων»  όπου θα ήταν δυνατόν να φιλοξενηθούν  τα «χρυσά σαράβαλα»

Για το θέμα των «χρυσών σαράβαλων» ο Αργύρης Ντινόπουλος με γραπτό υπόμνημα προς τον Δήμο ζητάει όλα τα στοιχεία ώστε να αποκαλυφθεί η έκταση της οικονομικής ζημίας του Δήμου και  να διερευνηθούν  (σε περίπτωση που στοιχειοθετείται δόλος ή βαριά αμέλεια) και οι ανάλογες ποινικές ευθύνες.

Ζητάει επίσης το όνομα του ασφαλιστικού πράκτορα (η ασφαλιστική εταιρία είναι γνωστή) ο οποίος έλαβε αυτές τις «χρυσές προμήθειες» αφού τελικά ασφάλιζε όχι αυτοκίνητα αλλά «ακίνητα» με μηδενικό ασφαλιστικό κίνδυνο.

Διαβάστε Επίσης

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.