Γιάννη τους βάζεις να γράφουν σαχλαμάρες κατά του Κονδύλη ή μόνοι τους τα σκέφτονται; Εκτός αν τους τα γράφεις εσύ που είσαι και συγγραφέας και μέλος της Εταιρείας Ελλήνων Λογοτεχνών. Kαι εσύ πρόεδρε Γιάννη, κοτζάμ καθηγητής κάθεσαι και ποστάρεις στο facebook τις βλακείες που γράφουν για τον Κονδύλη; (δείτε εδώ)
notia team
Ο συγγραφέας δεν έχει συμπληρώσει ακόμη το βιογραφικό του.
Δείτε όλα τα άρθρα από notia team