Ντροπή! Που είναι η μάσκα σου κ. Κωνσταντάτε; – Δεν σέβεσαι τον Υπουργό;

Συγγραφέας
15 Σεπτεμβρίου, 2020
1 λεπτό διάβασμα

Ούτε τον υπουργό Εσωτερικών, τον κ. Θεοδωρικάκο, που έκανε τόσο δρόμο για να βρεθεί δίπλα στον “Ναπολέοντα της Αυτοδιοίκησης” τον μεγάλο Γιάννη Κωνσταντάτο, ο οποίος δεν καταδέχτηκε να μιλήσει φορώντας μάσκα. Ο υπουργός έπρεπε να τη φορούσε αλλά ο έξυπνος… Γιάννης είναι αλλιώς… Επιτρέπεται ο Δήμαρχος, που δίνει το παράδειγμα, να βγάζει τη μάσκα για να μιλήσει; Όλοι με τη μάσκα μιλάνε: και ο Υπουργός, και οι καθηγητές… Οι κανόνες είναι για όλους, κανείς δεν είναι υπεράνω των νόμων. Ποιος νομίζει ότι είναι; Ντροπή κύριε υπουργέ να στέκεται δίπλα σου αυτός ο δήμαρχος που δεν σέβεται το νόμο και δίνει το κακό παράδειγμα…



Μοιραστείτε το άρθρο

notia team

Ο συγγραφέας δεν έχει συμπληρώσει ακόμη το βιογραφικό του.

Δείτε όλα τα άρθρα από notia team

Συνεχίστε να Διαβάζετε

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα από τη συλλογή μας