Δεύτερη Συνάντηση των Σεμιναρίων Ακαδημίας Γονέων του Δήμου Νέας Σμύρνης

Συγγραφέας
18 Νοεμβρίου, 2019
1 λεπτό διάβασμα

Με μεγάλη επιτυχία και αθρόα προσέλευση, πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 13 Νοεμβρίου 2019, η δεύτερη Συνάντηση των Σεμιναρίων Ακαδημίας Γονέων του Δήμου Νέας Σμύρνης. Οι δύο εισηγήτριες κράτησαν αμείωτο το ενδιαφέρον των παρευρισκομένων γονέων και ανταποκρίθηκαν εντυπωσιακά στις πολλές ερωτήσεις που ακολούθησαν το πέρας των εισηγήσεων.
Η πρώτη εισηγήτρια κυρία Ανδρονίκη Σιάτρα (Εκπαιδευτικός – Ειδική παιδαγωγός ΠΜΣ «Στρατηγικές αναπτυξιακής και Εφηβικής Υγείας») ανέπτυξε το θέμα: «Η ρητορική του μίσους στο διαδίκτυο και προτάσεις αντιμετώπισής της. Παρουσίαση εκπαιδευτικού προγράμματος SELMA». Η δεύτερη εισηγήτρια, κυρία Στέλλα Χρηστίδη (Ψυχίατρος, Επιμελήτρια A΄ Ψ.Ν.Α. Επιστημονικά Υπεύθυνη Τμήματος Προβληματικής Χρήσης του Διαδικτύου Μονάδα Απεξάρτησης «18 Άνω», Ψ.Ν.Α, ανέπτυξε το θέμα: « Διαδίκτυο –Εξάρτηση – Όρια».

Μοιραστείτε το άρθρο

notia team

Ο συγγραφέας δεν έχει συμπληρώσει ακόμη το βιογραφικό του.

Δείτε όλα τα άρθρα από notia team

Συνεχίστε να Διαβάζετε

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα από τη συλλογή μας