2ο Γυμνάσιο Ελληνικού: Aλλαγές στο δρομολόγιο της δημοτικής συγκοινωνίας

Συγγραφέας
20 Σεπτεμβρίου, 2018
1 λεπτό διάβασμα

θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για μια αλλαγή στο δρομολόγιο της Δημοτικής Συγκοινωνίας του Δήμου Ελληνικού – Αργυρούπολης που εξυπηρετεί τους μαθητές/τριες των Σουρμένων του σχολείου μας.
Σε σημερινή επικοινωνία που είχαμε με τον Υπεύθυνο του Δήμου, μας ενημέρωσε πως το δρομολόγιο άλλαξε.
Το λεωφορείο της Δημοτικής Συγκοινωνίας από Θράκης, θα μπαίνει στην Χρυσάνθου Τραπεζούντος και θα διασχίζει κάθετα την Λεωφόρο Ιασωνίδου.
Θα παραλαμβάνει μαθητές επί της Χρυσάνθου Τραπεζούντος στο ύψος του ιερού Ναού της Μεταμορφώσεως του Σωτήρος (στάση Δημοτικής Συγκοινωνίας, περίπου 7:45 π.μ.) και θα συνεχίζει την Χρυσάνθου Τραπεζούντος μέχρι την Αναστάσεως. Στην Αναστάσεως θα κάνει αριστερά και στη συνέχεια δεξιά στην Τριπόλεως.
Στην διασταύρωση με της Τριπόλεως με την Λεωφόρο Ιασωνίδου θα κάνει δεξιά και μέσω της Λεωφόρου Ιασωνίδου θα τερματίζει στο σχολείο.
Σε όλη αυτή την διαδρομή (από Χρυσάνθου Τραπεζούντως έως και Τριπόλεως) μέχρι να βγει ξανά στην Λεωφόρο Ιασωνίδου, θα παραλαμβάνει μαθητές/τρις από τις στάσεις της Δημοτικής Συγκοινωνίας.

Μοιραστείτε το άρθρο

notia team

Ο συγγραφέας δεν έχει συμπληρώσει ακόμη το βιογραφικό του.

Δείτε όλα τα άρθρα από notia team

Συνεχίστε να Διαβάζετε

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα από τη συλλογή μας