Εκτεταμένοι βανδαλισμοί στο 1ο Λύκειο Αργυρούπολης – Αναζητούνται οι δράστες

Συγγραφέας
5 Μαΐου, 2026
1 λεπτό διάβασμα

​Ένα ακόμα περιστατικό εκτεταμένων βανδαλισμών σε σχολική μονάδα σημειώθηκε, αυτή τη φορά, στο 1ο Λύκειο Αργυρούπολης, προκαλώντας σοβαρές υλικές ζημιές στις υποδομές του κτιρίου.

Το συμβάν έγινε αντιληπτό το πρωί της Δευτέρας, 4 Μαΐου 2026, όταν εκπαιδευτικοί και μαθητές ήρθαν αντιμέτωποι με εικόνες καταστροφής σε διάφορους χώρους του σχολείου.

Σύμφωνα με την επίσημη ενημέρωση από τον Δήμο Ελληνικού – Αργυρούπολης, οι ​άγνωστοι δράστες ​έ​γραψαν υβριστικά συνθήματα στους τοίχους, ενώ χρησιμοποίησαν σκόνη πυροσβεστήρων στους διαδρόμους. Παράλληλα, σημειώθηκε παραβίαση του κυλικείου με διασπορά τροφίμων, ​ενώ έσπασαν και μια πόρτα στην προσπάθειά τους να εισβάλουν σε κλειδωμένη αίθουσα.



Μοιραστείτε το άρθρο

notia team

Ο συγγραφέας δεν έχει συμπληρώσει ακόμη το βιογραφικό του.

Δείτε όλα τα άρθρα από notia team

Συνεχίστε να Διαβάζετε

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα από τη συλλογή μας