Παρατείνεται η διακοπή λειτουργίας του αναψυκτηρίου στην Καλοπούλα

Συγγραφέας
9 Απριλίου, 2026
1 λεπτό διάβασμα

Κλειστό θα παραμείνει κα τις επόμενες ημέρες το αναψυκτήριο «Καλοπούλα», καθώς συνεχίζονται σκαπτικές εργασίες.

Υπενθυμίζεται ότι το αναψυκτήριο έπρεπε να κλείσει, κατόπιν αιτήματος του ΔΕΔΔΗΕ στο πλαίσιο του έργου υπογειοποίησης του δικτύου μέσης τάσης στην πλαγιά του Υμηττού. Η καθυστέρηση στην ολοκλήρωση των εργασιών προέκυψε λόγω εύρεσης βράχου στην όδευση του υπόγειου καλωδίου.

 Σύμφωνα με τον ΔΕΔΔΗΕ, θα γίνει κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε να ανοίξει με ασφάλεια το Σαββατοκύριακο 17 και 18/04/2026.



Μοιραστείτε το άρθρο

notia team

Ο συγγραφέας δεν έχει συμπληρώσει ακόμη το βιογραφικό του.

Δείτε όλα τα άρθρα από notia team

Συνεχίστε να Διαβάζετε

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα από τη συλλογή μας