Ο Δήμος Ελληνικού – Αργυρούπολης, ανακοινώνει την εφαρμογή νέων ωραρίων για τη Δημοτική Συγκοινωνία.
Τα δρομολόγια έχουν προσαρμοστεί ώστε να συνδέονται άμεσα με τους Σταθμούς του Μετρό και άλλες βασικές υπηρεσίες του Δήμου και να εξυπηρετούν τις ανάγκες μετακίνησης τόσο τις πρωινές όσο και τις απογευματινές ώρες.

Τα δρομολόγια που αναφέρονται στους πίνακες για τις Γραμμές 1 και 2, εφαρμόζονται από Δευτέρα έως Παρασκευή.
Για την Γραμμή 1 πραγματοποιούνται δρομολόγια και κάθε Σάββατο, με την διάρκεια της κυκλικής διαδρομής να είναι 60’.
notia team
Ο συγγραφέας δεν έχει συμπληρώσει ακόμη το βιογραφικό του.
Δείτε όλα τα άρθρα από notia team