Άγιος Δημήτριος: Μαζεύουν τα δίκυκλα – σαπάκια από τους δρόμους της πόλης

Συγγραφέας
22 Ιουλίου, 2024
1 λεπτό διάβασμα

90 εγκαταλελειμμένα δίκυκλα από τους δρόμους του Αγίου Δημητρίου, έχουν απομακρυνθεί το τελευταίο εξάμηνο από τα συνεργεία του δήμου.

Τα δίκυκλα μεταφέρονται σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο, στο Δημοτικό Στάδιο, και τα μισά από αυτά έχουν προωθηθεί ήδη στον ΟΔΔΥ.



Μοιραστείτε το άρθρο

notia team

Ο συγγραφέας δεν έχει συμπληρώσει ακόμη το βιογραφικό του.

Δείτε όλα τα άρθρα από notia team

Συνεχίστε να Διαβάζετε

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα από τη συλλογή μας