Άνδρας έπεσε στις γραμμές του Μετρό, στον Άγιο Δημήτριο

Συγγραφέας
15 Ιουνίου, 2024
1 λεπτό διάβασμα

Στον απεγκλωβισμό ενός άνδρα από τις γραμμές του μετρό στο σταθμό του Αγ. Δημητρίου προχώρησαν οι πυροσβεστικές δυνάμεις.

Όπως έγινε γνωστό, η Πυροσβεστική Υπηρεσία ειδοποιήθηκε γύρω στις 6.00 το πρωί για άνδρα, 50-55 ετών, που είχε εγκλωβιστεί στις γραμμές του μετρό στο σταθμό του Αγ. Δημητρίου.

Ο άνδρας απεγκλωβίστηκε από τις γραμμές του μετρό τραυματισμένος και στη συνέχεια παρελήφθη από ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ. Στο σημείο επιχείρησαν 10 πυροσβέστες με 3 οχήματα.

Πηγή: AΠΕ-ΜΠΕ



Μοιραστείτε το άρθρο

notia team

Ο συγγραφέας δεν έχει συμπληρώσει ακόμη το βιογραφικό του.

Δείτε όλα τα άρθρα από notia team

Συνεχίστε να Διαβάζετε

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα από τη συλλογή μας