Η Σοφία Βούλτεψη στην τελετή Αγιασμού των Υδάτων, στον ΕΝΟΑ

Συγγραφέας
6 Ιανουαρίου, 2023
1 λεπτό διάβασμα

Η Υφυπουργός Μετανάστευσης και Ασύλου και βουλευτής του Νοτίου Τομέα Αθηνών, παραβρέθηκε στην τελετή του Αγιασμού των Υδάτων που πραγματοποιήθηκε στις εγκαταστάσεις του Ελληνικού Ναυτικού Ομίλου Αιγυπτιωτών, στο Εθνικό Αθλητικό Κέντρο Αγίου Κοσμά. Ακολούθησε η κοπή της Πρωτοχρονιάτικης πίτας στο εντευκτήριο του Ομίλου, όπου η Σοφία Βούλτεψη είχε εγκάρδιες συνομιλίες με τον δήμαρχο Ανδρέα Κονδύλη, αντιδημάρχους και δημοτικούς συμβούλους του δήμου Αλίμου και τον πρόεδρο του ΕΝΟΑ Ρότζερ Γκαττ και την υπεύθυνη δημοσίων σχέσεων, Έφη Παπαδήμα.



Μοιραστείτε το άρθρο

notia team

Ο συγγραφέας δεν έχει συμπληρώσει ακόμη το βιογραφικό του.

Δείτε όλα τα άρθρα από notia team

Συνεχίστε να Διαβάζετε

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα από τη συλλογή μας