Μήνυμα του Ανδρέα Κονδύλη για την στήριξη της αγοράς του Αλίμου

Συγγραφέας
19 Δεκεμβρίου, 2022
1 λεπτό διάβασμα

Να ψωνίζουν από τα μαγαζιά του Αλίμου, παροτρύνει τους κατοίκους της πόλης ο δήμαρχος Αλίμου, Ανδρέας Κονδύλης, όχι μόνο τώρα τα Χριστούγεννα, αλλά όλο τον χρόνο.

Μην ξεχνάμε ότι επιλέγοντας να ψωνίζουμε από την τοπική αγορά επιτυγχάνουμε: την στήριξη της τοπικής επιχειρηματικότητας, την αύξηση της ανταγωνιστικότητας των επιχειρήσεων και κυρίως προστατεύουμε, εκτός από τους ίδιους τους επιχειρηματίες, τους εργαζόμενους για να έχουν δουλειά στην πόλη τους. Εμείς οι ίδιοι, μέσα από τις επιλογές μας μπορούμε να στηρίξουμε την τοπική οικονομία. Είναι συμφέρον όλων μας, γιατί τα χρήματα που αφήνουμε στα τοπικά μαγαζιά, ανακυκλώνονται και επιστρέφουν πάλι εδώ. Να μην αφήσουμε να κλείσουν οι μικρές επιχειρήσεις, να στηρίξουμε την πόλη μας, την γειτονιά μας. Χρόνια Πολλά!!!



Μοιραστείτε το άρθρο

notia team

Ο συγγραφέας δεν έχει συμπληρώσει ακόμη το βιογραφικό του.

Δείτε όλα τα άρθρα από notia team

Συνεχίστε να Διαβάζετε

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα από τη συλλογή μας