Ηλιούπολη: Ο “Σπίθας” βρήκε θαλπωρή στην αγκαλιά του δημάρχου

Συγγραφέας
27 Οκτωβρίου, 2022
1 λεπτό διάβασμα

Ένα όμορφο γκρίζο γατάκι τριών μηνών υιοθέτησε ο δήμαρχος Ηλιούπολης, Γιώργος Χατζηδάκης. Ο “Σπίθας”, όπως αναφέρει ο δήμαρχος είναι πια ένοικος του Δημαρχείου. Τον γνώρισε όταν επισκέφθηκε την ημέρα υιοθεσίας γάτας που διοργάνωσε η “Ζωοφιλική Ένωση Ηλιούπολης” και από τη στιγμή που τον πήρε στην αγκαλιά του δεν μπόρεσε να τον αποχωριστεί.



Μοιραστείτε το άρθρο

notia team

Ο συγγραφέας δεν έχει συμπληρώσει ακόμη το βιογραφικό του.

Δείτε όλα τα άρθρα από notia team

Συνεχίστε να Διαβάζετε

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα από τη συλλογή μας