Aνδρέας Κονδύλης: Απαντά με επίσημα έγγραφα για το θέμα της θέρμανσης στο σχολείο




Δύο έγγραφα τα οποία επιβεβαιώνουν την καταγγελία για το θέμα της θέρμανσης στο 2ο Λύκειο Αλίμου, έδωσε στη δημοσιότητα ο δήμαρχος Αλίμου, Ανδρέας Κονδύλης, απαντώντας ουσιαστικά σε συγκεκριμένους κύκλους της αντιπολίτευσης που διακινούν πληροφορίες ότι δεν υπήρχε πρόβλημα με το κρύο και ότι ο διευθυντής δεν είχε αντίρρηση να ανοιγοκλείνει ο ίδιος (ή κάποιος εκπαιδευτικός) τη θέρμανση, απλώς δεν ήξεραν αν ήταν ασφαλές το σύστημα. Τα δύο έγγραφα όμως τους διαψεύδουν. Στο ένα ο ίδιος ο διευθυντής λέει ότι τις πρώτες πρωινές ώρες το μάθημα γίνεται με δυσχέρεια λόγω της έλλειψης θέρμανσης με αποτέλεσμα να διαμαρτύρονται μαθητές και καθηγητές. Στο άλλο λέει ότι είναι παράνομο και μειωτικό να ασχοληθούν με το θέμα οι εκπαιδευτικοί. Δείτε τι αναφέρει αναλυτικά ο δήμαρχος:

ΤΑ ΕΓΓΡΑΦΑ ΤΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ, ΠΟΥ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΜΑΣ
Είναι εύλογη η έκπληξη και η αγανάκτηση που έχει προκαλέσει η χθεσινή αποκάλυψη ότι Διευθυντής σχολικής μονάδας στον Άλιμο άφησε το σχολείο χωρίς θέρμανση την τελευταία εβδομάδα, με αποτέλεσμα να ταλαιπωρούνται και να διαμαρτύρονται μαθητές.
Καθόλου εύλογη, αλλά εντελώς αναμενόμενη, ήταν η προσπάθεια που γίνεται από συγκεκριμένες (ευτυχώς ελάχιστες) πλευρές, να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα και να βγάλουν “το άσπρο-μαύρο”.
Ισχυρίζονται, μεταξύ άλλων, ότι τα παιδιά δήθεν δεν κρύωναν και ότι ο διευθυντής δεν είχε αντίρρηση να ανοιγοκλείνει ο ίδιος (ή κάποιος εκπαιδευτικός) τη θέρμανση, απλώς δεν ήξεραν αν ήταν ασφαλές κ.λπ.
Για να διαψεύσουμε αυτήν την παραπληροφόρηση, που διακινείται σκόπιμα από συγκεκριμένους κύκλους (μικρό μέρος της αντιπολίτευσης κ.λπ.), είμαι αναγκασμένος να δώσω στην δημοσιότητα δύο από τα έγγραφα του Διευθυντή προς τον Δήμο μας, που επιβεβαιώνουν πλήρως την καταγγελία μας.
Στο πρώτο από αυτά, ο Διευθυντής ευθέως μας δηλώνει ότι:
“Οι καθηγητές του σχολείου επιτελούν επιστημονικό-διδακτικό έργο και για αυτό το σκοπό έχουν προσληφθεί… Συνεπώς οποιαδήποτε διαφοροποίηση των καθηκόντων τους από την Σχολική Επιτροπή κρίνεται, ως ΠΑΡΑΝΟΜΗ και ΜΕΙΩΤΙΚΗ και καταδεικνύει αδυναμία ή άγνοια καθηκοντολογίου για την κάλυψη των αναγκών αυτών” κ.λπ.

Στο δεύτερο, ο Διευθυντής μας ενημερώνει “για την έλλειψη θέρμανσης … με αποτέλεσμα τις πρώτες πρωινές ώρες των μαθημάτων να διαμαρτύρονται μαθητές και εκπαιδευτικοί και να γίνεται με δυσχέρεια το μάθημα.”
Με το πρώτο έγγραφο ρητά διατυπώνεται η άρνηση να ασχοληθούν οι εκπαιδευτικοί με την θέρμανση, γιατί αυτό είναι ‘μειωτικό’ και ‘παράνομο’. Με το δεύτερο, μας ενημερώνουν ότι τα παιδιά κρυώνουν και διαμαρτύρονται. Η μόνη, συνεπώς, λύση ήταν να επιληφθούμε εμείς, ως Δήμος, να ανοίξουμε την θέρμανση και να μεριμνούμε εφεξής οι ίδιοι, ώστε το κτίριο να θερμαίνεται.


Το ερώτημα, πλέον, είναι: Ποια είναι η επίσημη θέση του Υπουργείου; Ποιού ευθύνη είναι το άνοιγμα και το κλείσιμο της θέρμανσης, σε όλα τα σχολεία της επικράτειας;
Ελπίζω να μην συνεχιστεί η παραπληροφόρηση και η “διαρροή” δήθεν “πληροφοριών”, γιατί θα αναγκαστώ να επανέλθω και με επιπλέον έγγραφα.




Υ.Γ.: Ορισμένοι μου επεσήμαναν ότι ο ηλεκτρολογικός πίνακας, που φαίνεται στην χθεσινή μου ανάρτηση, δεν πρέπει να είναι ανοικτός. Έχουν δίκιο. Το διαπίστωσα και εγώ εχθές, που πήγα στο σχολείο. Έδωσα αμέσως οδηγία να φτιαχτεί και ήδη σήμερα ο ηλεκτρολόγος το απεκατέστησε (δείτε τη φωτογραφία).
Ο πίνακας διορθώθηκε γρήγορα. Η νοοτροπία των ανθρώπων είναι που παίρνει καιρό για να διορθωθεί…

Διαβάστε Επίσης

�χόλια στο “Aνδρέας Κονδύλης: Απαντά με επίσημα έγγραφα για το θέμα της θέρμανσης στο σχολείο

  • 25/11/2021 at 11:20 μμ
    Permalink

    Εκτός από το θέμα της θέρμανσης που πρέπει να κοιτάξει η υπουργός θα πρέπει να κοιτάξει και το ωράριο των εκπαιδευτικών. Γιατί συνεχίζεται να πηγαίνουν όταν έχουν να διδάξουν και όχι στο ωράριο τους; Το ωράριο δεν είναι από την πρώτη ώρα μέχρι την τελευταία ,άσχετα αν βρίσκονται μέσα στην ταξη;

    Απαντήστε
  • 26/11/2021 at 7:49 πμ
    Permalink

    Απορία, γιατί ο πίνακας ήταν ακάλυπτος και έπρεπε να επιληφθεί ο δήμαρχος για να αποκατασταθεί; Η τεχνική υπηρεσία του δήμου γιατί τον άφησε σε αυτήν την κατάσταση; Η εικόνα του ακάλυπτου πίνακα, σύμφωνα με την εικο΄να, που τον χειρίστηκε ο δήμαρχος είναι φυσιολογική κατάσταση. Και από την δημόσια αντίδρασή του δεν ζήτησε ευθύνες από τους υπαλλήλους που προΐστανται για την πλημμελή εκτέλεση των καθηκόντων τους.

    Απαντήστε
  • 26/11/2021 at 3:18 μμ
    Permalink

    Ειναι πραγματικα αξιο αποριας πως ενα απλο διαδικαστικο θεμα, που θα μπορουσε να λυθει μεταξυ των καθ υλην αρμοδιων σε πνευμα συνεργασιας και συνεννόησης, προς χαριν της ευρυθμης λειτουργιας του σχολειου, προς οφελος της σχολικης κοινοτητας, κατεληξε να γινει θεμα στα καναλια με την παρεμβαση του Δημαρχου, εκθετοντας και τις δυο πλευρες και προκαλωντας την παρεμβαση του Υπουργειου Παιδειας .
    Εχοντας διατελεσει επι δεκα χρονια Προεδρος Συλλογων Γονεων και Κηδεμονων σε ολες τις βαθμιδες και της Α ΄βαθμιας και Β βαθμιας εκπαιδευσης, εχω αντιμετωπισει πολυ σοβαροτερα θεματα κατα την διαρκεια της θητειας μου, στην λειτουργια των σχολικων μοναδων, που ολα ομως λυθηκαν με τον καλυτερο τροπο, καλοπιστα, με ειλικρινεις προθεσεις και διαλογο ολων των πλευρων, χωρις να χρειαστει καμια “ανωθεν” παρεμβαση.
    Αν κατι τοσο απλο οπως παρουσιαζεται, παει τοσο στραβα οπως στην προκειμενη περιπτωση, συνηθως την ευθυνη δεν την φερει αποκλειστικα μονο η μια ή αλλη πλευρα.
    Ειναι κριμα η τοσο καλη δουλεια που γινεται στον Δημο Αλιμου, τοσο σε επιπεδο βελτιωσης των υφισταμενων υποδομων των σχολικων μοναδων, οσο και των μεγάλων εργων που εχουν ανακοινωθει, να αμαυρώνονται απο τετοια ατυχη περιστατικα, η λυση των οποιων θα επρεπε να αποτελει ρουτινα ωστε να μην γινονται αντικειμενο διαμαχης και να μην διχαζονται γονεις, μαθητες, εκπαιδευτικοί και Δημος, αφου ολοι υπηρετουν τον ιδιο κοινο σκοπο .

    Απαντήστε

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.