Ανακοίνωση για την λειτουργία του Δημαρχείου Αλίμου


Ανακοινώνεται ότι από τη Δευτέρα 19 Απριλίου 2021 οι πολίτες μπορούν να εξυπηρετούνται από τις υπηρεσίες του Δήμου για τις υποθέσεις τους: α) είτε μέσω του ψηφιακού κόμβου (https://certificates.alimos.gr/home), όπου μπορούν να καταθέτουν αιτήσεις, να ζητάνε και να λαμβάνουν πιστοποιητικά και έγγραφα κ.ο.κ.,

β) είτε κατόπιν ραντεβού με τον αρμόδιο υπάλληλο στο τηλέφωνο 213 2008000, Δευτέρα έως Παρασκευή, 07:00 πρωί έως 10:00 βράδυ.


Σε όλο τον κόσμο ταξιδεύουν οι εικόνες από τον Άλιμο – Δηλώσεις Κονδύλη σε Reuters και Γαλλικό Πρακτορείο Ειδήσεων (VIDEO) – notia.gr




Διαβάστε Επίσης

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

X