Kωνσταντίνος Χαρδαβέλλας: Σπιτικό “takeaway”


Κωνσταντίνος Χαρδαβέλλας – Lovemykilos Διαιτολόγος, Health Coach /δημοτικός σύμβουλος στον δήμο Παλαιού Φαλήρου

Σπιτικό “takeaway”: Κοτόπουλο με λαχανικά, Τεριγιάκι και σουσάμι, με ρύζι


Aνδρέας Κονδύλης: Κάνουμε τα ρέματα γραμμικά πάρκα πρασίνου και χώρους περιπάτου




Ένας εύκολος τρόπος να μειώσουμε τις θερμίδες της εβδομάδας, χωρίς να χάσουμε την ευχαρίστηση του “απ’έξω” είναι να φέρουμε το “απ’έξω” στην κουζίνα μας. Αυτό το μήνα λοιπόν θα δούμε συνταγές για κάποια φαγητά που παραδοσιακά παίρνουμε απ’έξω.

Ο σκοπός αυτών των συνταγών δεν είναι να τις κάνουμε διαίτης, θα έχουν και τις θερμίδες και τα λιπαρά και τους υδατάνθρακές τους. Ο σκοπός είναι να τις κάνουμε πιο ελαφριές και υγιεινές. Υλικά (για 2 άτομα) – 300γρ φιλέτο κοτόπουλο- ένα μπουκέτο μπρόκολο κομμένο- 2 καρότα τριμμένο- μια κόκκινη πιπεριά Φλωρίνης κομμένη- μια κουταλιά της σουπας σουσάμι- μια σκελίδα σκόρδο- 2 κουταλάκι του γλυκού σησαμελαιέλαιο (δεν είναι υποχρεωτικό) – 3 κουταλιές της σούπας έτοιμη σάλτσα teriyaki- μισή κούπα μπασμάτι

Εκτέλεση1. Βάλτε να βράσει το ρύζι. 2 . Παράλληλα ψήστε το κοτόπουλο σε υψηλή θερμοκρασία στο τηγάνι χωρίς λάδι ή με όσο λιγότερο λάδι μπορείτε, μέχρι να πάρει χρώμα σε όλες τις πλευρές (ηλιέλαιο κατά προτίμηση) 2. Ρίξτε μέσα το μπρόκολο και τις πιπεριές, κατεβάστε σε μεσαία υψηλή και βάλτε πάνω από το τηγάνι ένα καπάκι ή ένα άλλο τηγάνι (θέλουμε να παγιδέψουμε τους ατμούς) 3. Μετά από 4 λεπτά ρίξτε το καρότο, το σουσάμι, το σησαμελαιέλαιο και το σκόρδο και ανακατέψτε καλά. Ξανασκεπάστε. 4. Μετά από 6 λεπτά ρίξτε 3 κουταλιές teriyaki, ανακατέψτε καλά και αφήστε να συνεχίσει το ψήσιμο χωρίς να καλύψετε για αλλά 3 λεπτά. – προσθέστε αλάτι, πιπέρι και είστε έτοιμοι

Προτεινόμενη μερίδα: Σερβίρετε μια βαθιά κουτάλα κοτόπουλο με μια βαθιά κουτάλα ρύζι (410 θερμίδες)

Διαβάστε Επίσης

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

X