Η Peugeot άλλαξε σήμα αλλά το λιοντάρι παρέμεινε ακλόνητο
Η πρώτη σκέψη της Λίντα Τζάκσον όταν ανέλαβε τα ηνία της Peugeot, ήταν να αλλάξει το σήμα κατατεθέν της γαλλικής φίρμας. Με τη προϋπόθεση ότι το εμβληματικό λιοντάρι θα παρέμεινε ακλόνητο στη θέση του.
Από το 1850 μέχρι σήμερα η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία έχει αλλάξει δέκα λογότυπα. Και φυσικά και στα δέκα το εμβληματικό λιοντάρι είχε τη δική του θέση.Το νέο ποιοτικό και κομψό σήμα δημιουργήθηκε από το PEUGEOT Design Lab, το παγκόσμιο εργαστήριο βιομηχανικού σχεδιασμού της μάρκας.
Η πανευρωπαϊκή παρουσίαση έγινε χθες (25 Φεβρυαρίου) διαδικτυακά. Και από χθες η Peugeot επαναπροσδιορίζει την προσωπικότητα και το χαρακτήρα της με νέα εταιρική ταυτότητα. Το νέο λογότυπο είναι ένα οικόσημο στολισμένο με ένα εντυπωσιακό κεφάλι λιονταριού.
Η PEUGEOT, αφού ανανέωσε εντελώς τα οχήματά της τα τελευταία δέκα χρόνια, παρουσίασε το νέο της λογότυπο σηματοδοτώντας τη μετάβαση της μάρκας στην premium κατηγορία. Δεν αμφισβητεί κανένας ότι οι μηχανικοί και σχεδιαστές της Peugeot έχουν κάνει άλματα στη τεχνολογία αλλά και στην κινητικότητα μηδενικών ρύπων. Δούλεψαν αρκετά την ενεργειακή μετάβαση και σεβάστηκαν το περιβάλλον. Εναρμονίσθηκαν με τα προτάγματα της εποχής. Μελέτησαν τις συμπεριφορές των καταναλωτών και έκαναν ένα βήμα μπροστά.
Τα τελευταία δέκα χρόνια, όλη η γκάμα των προϊόντων της έχει πραγματοποιήσει μία τεράστια μετάβαση στην premium κατηγορία και έχει καταφέρει να κατακτήσει: Τρεις τίτλους «Car Of The Year» (PEUGEOT 308 το 2014, PEUGEOT 3008 το 2017 και PEUGEOT 208 το 2020), τον τίτλο του «International Van of the year» με το PEUGEOT e-Expert το 2021 και το Partner το 2019. Επιπλέον, έχει μια εξηλεκτρισμένη γκάμα, τόσο για τα επιβατικά, όσο και για τα ελαφρά επαγγελματικά της αυτοκίνητα.
Αυτή η μετάβαση της μάρκας στην premium κατηγορία της αγοράς τώρα αντικατοπτρίζεται από ένα νέο λογότυπο, το οποίο ενσαρκώνει ό,τι σήμαινε η PEUGEOT χθες, αλλά και ό,τι σημαίνει σήμερα και θα σημαίνει στο μέλλον.
Εκτός από αυτή την αλλαγή υπάρχει ακόμη μία που αλλάζει τον τρόπο πώλησης των αυτοκινήτων. Ο « χρόνος» έχει γίνει ένα από τα πιο πολύτιμα και σπάνια αγαθά. Σε αυτό τον κόσμο, η PEUGEOT προσφέρει σε όσους το επιθυμούν τη δυνατότητα να απολαύσουν πραγματικά τη στιγμή και να εκμεταλλευτούν όλα όσα έχει αυτή να προσφέρει. Όσον αφορά στην ιστοσελίδα, αυτή είναι πλέον μέρος μίας εμπειρίας «online αντπροσώπευσης», η οποία μετατρέπεται σε σημείο online πώλησης.
Απλή, αποτελεσματική, έξυπνη, με ποιοτικά γραφικά, δυναμική και με πελατοκεντρικό προσανατολισμό, προσφέρει μία άνετη εμπειρία πώλησης. Τα χαρακτηριστικά της επιτρέπουν στους πελάτες να κάνουν οτιδήποτε θα έκαναν κανονικά σε ένα σημείο πώλησης, αλλά online: ανακάλυψη των προϊόντων, παραμετροποίηση, αγορά, συμβόλαια, χρηματοδότηση, ανταλλαγή κ.α.
Όσον αφορά στις Εκθέσεις, είναι πλέον μέρη για πιο ανθρώπινη, οπτικοποιημένη και εκπαιδευτική εμπειρία. Στόχος είναι να επιταχυνθεί η ενεργειακή μετάβαση, ώστε να ανακαλυφθούν νέες επιλογές κινητικότητας και νέων τεχνολογιών.
Η PEUGEOT παρήγαγε την καμπάνια «THE LIONS OF OUR TIME».
Μέσα από αυτή την αισιόδοξη διεθνή καμπάνια, η PEUGEOT φέρνει σε επαφή πελάτες της και μη. Η μάρκα καταλαμβάνει μία νέα οικουμενική περιοχή: το χρόνο. Γιορτάζει τα σημερινά λιοντάρια ανεξαρτήτως ηλικίας, κουλτούρας ή καταγωγής. Αυτά «ΤΑ ΛΙΟΝΤΑΡΙΑ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΜΑΣ» («THE LIONS OF OUR ΤΙΜΕ»), τα οποία δεν ενδιαφέρονται πια για την εξουσία ή το χρήμα, αλλά για τον ποιοτικό χρόνο.
Η PEUGEOT δεν περιορίζεται στην ιστοσελίδα της ή στην Έκθεση αλλά λανσάρει μία νέα συλλογή lifestyle προϊόντων, απλή ελκυστική και ποιοτική: ρούχα, δερμάτινα είδη, αξεσουάρ μόδας, ηλεκτρονικά αξεσουάρ, σκεύη, είδη γραφείου και μινιατούρες.