Έβαλαν τα γιορτινά τους τα Δημαρχεία της Γλυφάδας (ΕΙΚΟΝΕΣ)

Συγγραφέας
4 Δεκεμβρίου, 2020
1 λεπτό διάβασμα

Η Γλυφάδα στολίστηκε νωρίτερα και καλύτερα από κάθε άλλη χρονιά και τώρα έβαλαν τα γιορτινά τους και τα Δημαρχεία, τόσο το νέο επί της Άλσους όσο και το παλαιό, στην παραλιακή λεωφόρο Ποσειδώνος.

Είναι μία ιδιαίτερη χρονιά με πολλές δυσκολίες και ο Δήμαρχος Γλυφάδας Γιώργος Παπανικολάου επιχειρεί με την κίνηση αυτή να στείλει το μήνυμα της αισιοδοξίας. “‘Ολοι μαζί θα τα καταφέρουμε”, τονίζει.

Χρειάζεται προσοχή και υπομονή για να περάσουν τα δύσκολα. Καλό μήνα σε όλους ! Οι εντυπωσιακές φωτογραφίες είναι του Zisimos Zizos Photography



Μοιραστείτε το άρθρο

notia team

Ο συγγραφέας δεν έχει συμπληρώσει ακόμη το βιογραφικό του.

Δείτε όλα τα άρθρα από notia team

Συνεχίστε να Διαβάζετε

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα από τη συλλογή μας