Μεγάλη προσφορά σε φάρμακα από τους Γλυφαδιώτες

Συγγραφέας
2 Νοεμβρίου, 2020
1 λεπτό διάβασμα

Γέμισε φάρμακα και υγειονομικό υλικό η είσοδος του εμπορικού κέντρου “Galleria”, καθώς οι Γλυφαδιώτες ανταποκρίθηκαν με προθυμία και χαρά στο κάλεσμα του Δημάρχου Γιώργου Παπανικολάου για ενίσχυση του Κοινωνικού Φαρμακείου του Δήμου Γλυφάδας για τους αδύναμους συμπολίτες μας και, ενδεχομένως, για τους πληγέντες από τον φονικό εγκέλαδο κατοίκους της Σάμου. “Είμαστε σε ανοικτή γραμμή επικοινωνίας με τις αρχές του αγαπημένου μας νησιού, για να συνδράμουμε την προσπάθεια στήριξης των κατοίκων αυτές τις πολύ δύσκολες ώρες”, τόνισε ο Δήμαρχος Γλυφάδας Γιώργος Παπανικολάου και ευχαρίστησε από καρδιάς τους κατοίκους της πόλης μας για την ανιδιοτελή προσφορά τους.

“Αποτελεί καθήκον μας να βρισκόμαστε στο πλευρό των ανθρώπων που έχουν ανάγκη και το κάνουμε με όλη μας την καρδιά”, σημείωσε η Εντεταλμένη Δημοτική Σύμβουλος Κοινωνικής Μέριμνας και Αλληλεγγύης του Δήμου Γλυφάδας Λένα Δεναξά. Παρόντες και οι Εντεταλμένοι Δημοτικοί Σύμβουλοι Δάφνη Χαρίση-Μπίλια και Σπύρος Δήμου, που συνέδραμαν τη δράση του Δήμου Γλυφάδας, του “Ολοι Μαζί Μπορούμε” και του Ιατρικού Συλλόγου.



Μοιραστείτε το άρθρο

notia team

Ο συγγραφέας δεν έχει συμπληρώσει ακόμη το βιογραφικό του.

Δείτε όλα τα άρθρα από notia team

Συνεχίστε να Διαβάζετε

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα από τη συλλογή μας