Σύμφωνα με ανακοίνωση του συλλόγου γονέων η κατάληψη, στο 5ο Γυμνάσιο Αλίμου, έληξε. Σήμερα γίνεται καθαρισμός και απολύμανση στους εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους. Το σχολείο θα λειτουργήσει κανονικά από την Δευτέρα 5/10/2020.
notia team
Ο συγγραφέας δεν έχει συμπληρώσει ακόμη το βιογραφικό του.
Δείτε όλα τα άρθρα από notia team