ΚΕΠ: Δυνατότητα εξυπηρέτησης πολιτών και με βιντεοκλήση




Με τροπολογία που κατατέθηκε στο σχέδιο νόμου του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης με τίτλο «Επιτάχυνση και απλούστευση της ενίσχυσης οπτικοακουστικών έργων, ενίσχυση της ψηφιακής διακυβέρνησης και άλλες διατάξεις», παρέχεται η δυνατότητα εξυπηρέτησης πολιτών από τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) με βιντεοκλήση σε ειδική πλατφόρμα (myKEPIive.gov.gr) μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης με την ειδικότερη διαδικασία εξ αποστάσεως ταυτοποίησης των φυσικών προσώπων. Στόχος της ρύθμισης είναι η διευκόλυνση των πολιτών και των επιχειρήσεων στις συναλλαγές τους με το Δημόσιο, χωρίς να απαιτείται η φυσική τους παρουσία σε δημόσιες υπηρεσίες ή στα ΚΕΠ.
Για τη διεκπεραίωση του αιτήματος διενεργείται από υπάλληλο των ΚΕΠ εξ αποστάσεως ταυτοποίηση του φυσικού προσώπου μέσω τηλεδιάσκεψης με επίδειξη του εγγράφου ταυτοποίησης.
Με απόφαση του Υπουργού Ψηφιακής Διακυβέρνησης καθορίζονται οι όροι που διέπουν την διαδικασία του παρόντος, όπως η πρόσβαση των φυσικών προσώπων στην πλατφόρμα της παρ. 1, ο τρόπος αυθεντικοποίησης, η διαδικασία ταυτοποίησης μέσω τηλεδιάσκεψης, τα στοιχεία και τα δεδομένα που απαιτούνται για την υποβολή του αιτήματος, οι όροι και οι προϋποθέσεις για τη χρήση της υπηρεσίας του παρόντος από φυσικά πρόσωπα που ενεργούν για λογαριασμό άλλου φυσικού προσώπου ή νομικού προσώπου ή νομικής οντότητας, καθώς και τεχνικά και οργανωτικά ζητήματα για την παροχή διοικητικών πληροφοριών και τη διεκπεραίωση υποθέσεων, όπως η επιβεβαίωση παραλαβής του αιτήματος από τα ΚΕΠ, ο τρόπος αποστολής των αποτελεσμάτων των αιτήσεων και κάθε τεχνικό ή άλλο ειδικότερο ζήτημα για την εφαρμογή του παρόντος.
Ήδη οι εργαζόμενοι των ΚΕΠ συμμετείχαν σε σχετικά σεμινάρια επιμόρφωσης.



Διαβάστε Επίσης

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.