Οι εικόνες που βλέπετε είναι από τις παραλίες της Γλυφάδας, σήμερα Σάββατο και ώρα περίπου 13:00.
“Ευχαριστούμε τους λουόμενους που σέβονται την τεράστια προσπάθεια που έχουμε κάνει να είναι η παραλία μας πεντακάθαρη και νοικοκυρεμένη” αναφέρει σε σχετική ανάρτηση ο δήμαρχος, Γιώργος Παπανικολάου
“Το κυριότερο όμως είναι ότι όλοι σέβονται τις αποστάσεις και τους κανόνες προστασίας της δημόσιας υγείας.
Όλοι μαζί θα κερδίσουμε τη μάχη του κορονοϊού και το καλοκαίρι, όπως κάναμε όλη την άνοιξη”.
notia team
Ο συγγραφέας δεν έχει συμπληρώσει ακόμη το βιογραφικό του.
Δείτε όλα τα άρθρα από notia team