Τηλεδιάσκεψη Κωνσταντέλλου με τουριστικούς δήμους της Ευρώπης

Συγγραφέας
21 Μαΐου, 2020
1 λεπτό διάβασμα

Tηλεδιάσκεψη για την ανταλλαγή εμπειριών και απόψεων σχετικά με τη διαχείριση των παραλιών, εν μέσω κορονοϊού και τα μέτρα που λαμβάνει ο δήμος Βάρης Βούλας Βουλιαγμένης, πραγματοποίθηκε σήμερα με στελέχη των δήμων Νίκαιας της Γαλλίας, των Δήμων Κάλιαρι και Πούλια της Ιταλίας, του Δήμου Ασόντ του Ισραήλ και του Δήμου Αγίας Νάπας της Κύπρου.

“Η συζήτηση μας δίνει την ευκαιρία να ενημερώσουμε για τις δικές μας ενέργειες και εμπειρίες αλλά και να ενημερωθούμε για τις ενέργειες των σημαντικών τουριστικών προορισμών των άλλων ευρωπαϊκών χωρών” δήλωσε ο δήμαρχος Γρηγόρης Κωνσταντέλλος.



Μοιραστείτε το άρθρο

notia team

Ο συγγραφέας δεν έχει συμπληρώσει ακόμη το βιογραφικό του.

Δείτε όλα τα άρθρα από notia team

Συνεχίστε να Διαβάζετε

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα από τη συλλογή μας