Στις “ράγες” μπαίνει η επέκταση του Μετρό προς Γλυφάδα




Μετά τη συνάντησή του με τον Δήμαρχο Γλυφάδας Γιώργο Παπανικολάου, ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής έβαλε τη συγκεκριμένη επέκταση στην ατζέντα των έργων και έδωσε εντολή στην Αττικό Μετρό Α.Ε. να την εντάξει στον προγραμματισμό της. Η αρχή αναμένεται να γίνει εντός του έτους, με μελέτη σκοπιμότητας, από την οποία θα προκύψει εάν το έργο θα έχει 2 ή 3 νέους σταθμούς, με ενδιάμεσο σταθμό την Άνω Γλυφάδα. Στη συνέχεια θα επιδιωχθεί η ωρίμανση του έργου με τη δημοπράτηση αρχικά των προκαταρκτικών μελετών, δηλαδή τοπογραφικές αποτυπώσεις και γεωτεχνικές έρευνες. Ακολούθως θα γίνουν οι οριστικές μελέτες για να επιτευχθεί η περιβαλλοντική αδειοδότηση του έργου, το οποίο αναμένεται να ωριμάσει εντός του πλαισίου του ΕΣΠΑ 2021-2027.

Διαβάστε Επίσης

Ένα Σχόλιο στο “Στις “ράγες” μπαίνει η επέκταση του Μετρό προς Γλυφάδα

  • 02/02/2020 at 7:36 πμ
    Permalink

    Μεγάλο λάθος ο αποκλεισμός της Βούλας από την επέκταση.
    Η επέκταση πλέον πρέπει να περιλαμβάνει και το Δήμο της Βούλας, και το αντίστοιχο υπουργείο θα πρέπει να το δει σοβαρά.
    Ο αρχικός σχεδιασμός της επέκτασης μόνο προς Γλυφάδα, έγινε πριν 20 χρόνια.
    Αντιλαμβάνεται ο καθένας ότι τα δημογραφικά δεδομένα ήταν τελείως διαφορετικά.
    Είναι κρίμα να χαθεί η ευκαιρία αυτή.
    Ο αριθμός των νέων σταθμών που αναφέρει το άρθρο 2 ή 3 είναι πλεονασμός σε κάθε περίπτωση!!! Η μονη πόλη που έχει πανω από ενα σταθμό είναι το Περιστέρι που έχει πανω από 1 εκατομμύριο κατοίκους!!!
    Η Γλυφάδα χρειάζεται μόνο ένα σταθμό επί της Λ. Βουλιαγμένης όπως ακριβώς συμβαίνει με όλους τους άλλους δήμους που έχει περάσει το metro. Και αν μαλιστα επιλεχτεί το σημείο της Λ.Βουλιαγμενης με τη Γρ.Λαμπρακη, ως κατασκευή του σταθμού, (και όχι η πλατεία της Γλυφαδας), η καλυψη των αναγκών θα είναι πλήρεις! Η ανάγκη του είναι, οι κάτοικοι να πηγαίνουν αξιοπρεπώς και χωρίς ταλαιπωρία στην εργασία τους, που βρίσκεται εκτός της περιοχής. Τώρα εξυπηρετούνται σπό τον σταθμό του Ελληνικού.

    Αντιθέτως ανν τα χρήματα των παραπάνω περιττών σταθμών δοθούν για έναν σταθμό στη Βούλα επί της Λ.Βουλιαγμένης πάντα, και για εναν τερματικό στη Σχολή Ευελπίδων, στη συνέχεια το κράτος θα μπορούσε να επεκτείνει τη γραμμή προς αεροδρόμιο, επίγεια, με πολύ λιγότερο κόστος και να καλύψει και αυτό το συγκοινωνιακό κενό!
    Επειδή το metro είναι ένα πολύ ακριβό στη κατασκευή έργο, ο κάθε σταθμός θα πρέπει να επιλέγετε με μεγάλη προσοχή έτσι ώστε να καλύπτει το μέγιστο των αναγκών.
    Αν το άρθρο είναι έγκυρο, στα ματια τα δικά μου, το υπάρχον σχέδιο δε καλύπτει το μέγιστο των αναγκών, και ταυτόχρονα σπαταλά το μέγιστο των χρημάτων!!!

    Απαντήστε

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.