Σήμερα, κατά τη διάρκεια των προετοιμασιών για τη Χριστουγεννιάτικη γιορτή μας, ήρθαμε αντιμέτωποι με το θέαμα των φωτογραφιών. Οι σοβάδες από το ταβάνι στο γραφείο των δασκάλων είχαν καταρρεύσει από τη βροχόπτωση των προηγούμενων ημερών. Ευτυχώς που στο γραφείο εκείνη την στιγμή δεν ήταν κάποιος από τους εκπαιδευτικούς ή από τα παιδιά μας. Δεν θέλουμε καν να σκεφτούμε τι θα είχε συμβεί αν ήταν σε ώρα λειτουργίας του σχολείου μας. Για το θέμα αυτό ενημερώθηκαν ήδη οι αρμόδιοι φορείς. Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε για την άμεση ανταπόκρισή τους, τον Αντιδήμαρχο κ. Κώστα Σεφτελή και την Πρόεδρο της Σχολικής Επιτροπής κα Μαρία Αγγελή. Αναμένουμε τις κατάλληλες ενέργειες για την επίλυση του προβλήματος.
Σύλλογος γονέων & κηδεμόνων 3ου δημοτικού Ηλιούπολης
https://www.facebook.com/goneis3ouilioupolis/photos/a.1612019139105049/1821274678179493/?type=3
notia team
Ο συγγραφέας δεν έχει συμπληρώσει ακόμη το βιογραφικό του.
Δείτε όλα τα άρθρα από notia team