Σενάρια για τη σύνδεση Ελληνικού-Αεροδρομίου μέσω της Σήραγγας Αργυρούπολης




Υπό εξέταση μπαίνει η σύνδεση του πόλου του Ελληνικού με το Αεροδρόμιο της Αθήνας, Ελ.Βενιζέλος, μέσω της Σήραγγας Αργυρούπολης. Σε μία εξαιρετικής σημασίας κίνηση την Παρασκευή σύμφωνα με πληροφορίες του ypodomes.com, υπεγράφη μεταξύ των Υπουργείων Υποδομών- Μεταφορών και Ενέργειας-Περιβάλλοντος μνημόνιο συνεργασίας. Στο πλαίσιο της συνεργασίας, αποφασίστηκαν οι διαδικασίες καθορισμού των κριτηρίων αξιολόγησης και του βάρους αυτών, καθώς και η διαδικασία αξιολόγησης των οδικών αξόνων της Αττικής που θα υλοποιηθούν στο επόμενο διάστημα που δείχνουν να κλειδώνουν στο βασικό σενάριο.

Στο κείμενο εργασίας που συντάχθηκε από κοινή ομάδα εργασίας επισημαίνεται η θέληση από τις δύο πλευρές για συνεργασία των δύο Υπουργείων στα ζητήματα ενεργοποίησης και ευθυγράμμισης με το Ρυθμιστικό Σχέδιο της Αττικής, σε συνέχεια των όσων ειπώθηκαν στην κοινή συνάντηση που είχαν οι Γενικοί Γραμματείς του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών κ.κ. Σταθόπουλος Νίκος και Καραγιάννης Γιώργος με το Γενικό Γραμματέα Χωρικού Σχεδιασμού και Αστικού Περιβάλλοντος κ. Μπακογιάννη Ευθύμιο.

ΕΠΕΚΤΑΣΕΙΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΟΔΟΥ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΕΡΓΑ

Σύμφωνα πάντα με τις ίδιες πηγές συζητούνται επίσης τόσο σε επίπεδο Γενικών Γραμματέων των δυο Υπουργείων όσο και μεταξύ των υπηρεσιών τους θέματα που αφορούν σημαντικά έργα δομικών παρεμβάσεων προτεραιότητας, τόσο για το ΡΣΑ, όσο και για τον προγραμματισμό του Υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών που αφορούν την επέκταση της Λ.Κύμης, την επέκταση προς Ραφήνα μέσω του Αεροδρομίου, η αστική σήραγγα Ηλιούπολης (ολοκλήρωση Ενδιάμεσου Οδικού Δακτυλίου της Αθήνας), η υποθαλάσσια ζεύξη Σαλαμίνας-Περάματος κλπ και η συσχέτιση των έργων αυτών με την ανάπτυξη του δικτύου των Μέσων Σταθερής Τροχιάς (Μετρό, Ελαφρύ Μετρό / Τραμ και Προαστιακός), όπως προβλέπεται στο ΡΣΑ. Επίσης στον άξονα συνεργασίας, εντάσσεται και η διερεύνηση λύσεων για την οδική διασύνδεση Ελληνικού-Αεροδρομίου Ελ.Βενιζέλος.

Η οριστικοποίηση της επένδυσης του Ελληνικού παίζει καταλυτικό πλέον ρόλο για την σύνδεση της περιοχής με το Αεροδρόμιο και αποτελεί αναγκαιότητα, αν σκεφτεί κανείς τους κυκλοφοριακούς φόρτους που πρόκειται να δεχτεί η περιοχή με τη λειτουργία της. Βέβαια, αυτό δεν σημαίνει αυτόματα και πρόκριση προς υλοποίηση της Σήραγγας Αργυρούπολης (σε όποια μορφή αν αποφασιστεί).

Διαβάστε Επίσης

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.