Έφτασε στην Ελλάδα το νέο Renault CLIO 5ης γενιάς (EIKONEΣ)


Του Πέρη Χαλάτση/now24.gr

Η πανελλαδική παρουσίαση έγινε πριν από λίγα 24ωρα στην περιοχή της Αττικής. Αν και ο χρόνος οδήγησης ήταν περιορισμένος ωστόσο πήραμε μια πρώτη γεύση από το νέο Clio 5ης γενιάς. Θα μπορούσα να έλεγα ότι όταν το βλέπεις από μακριά δεν μπορείς να διακρίνεις τις αλλαγές. Διερωτάσαι τι άλλαξε. Όταν όμως μπεις μέσα και το οδηγήσεις τότε διαπιστώνεις ότι έχουν αλλάξει πολλά.

Η Teoren που εκπροσωπεί τα αυτοκίνητα της Renault στην Ελλάδα έδωσε ιδιαίτερη βαρύτητα στην παρουσίαση αυτή. Εκτός από την κα Ντένη Θεοχαράκη, αντιπρόεδρο και αναπληρώτρια διευθύνουσα σύμβουλο της Teoren παρόντες ήταν ο πρόεδρος της εταιρίας κ. Βασίλης Θεοχαράκης και ο Γάλλος Κριστόφ Πεζού, διευθυντής παραγωγής μοντέλων της κατηγορίας Α/Β (το Clio ανήκει στη Β κατηγορία) ο οποίος ήρθε στη χώρα μας αποκλειστικά για την παρουσίαση.

Το νέο Clio είναι σχεδιασμένο με βάση την αρχή της «Εξέλιξης και Επανάστασης». Χωρίς να έχει ξεφύγει από το σχεδιαστικό DNA της προηγούμενης γενιάς , έχει πιο ώριμη σχεδίαση αμαξώματος και ένα πλήρως ανασχεδιασμένο εσωτερικό. Βασίζεται στην καινούργια –αρθρωτή- πλατφόρμα CMF-B. Το Clio είναι το πρώτο αυτοκίνητο που χρησιμοποιεί την CMF-B που προορίζεται για αμιγώς ηλεκτρικά ή και αυτόνομα μοντέλα.

Οι μηχανικοί επικέντρωσαν την προσοχή τους ακόμη και στις μικρότερες λεπτομέρειες για να παρέχουν στους πελάτες της Renault ένα προϊόν υψηλής ποιότητας. Εκτός από τη χρήση πιο προηγμένων υπολογιστικών μοντέλων, χρησιμοποιήθηκε επίσης και μια νέα ψηφιακή διαδικασία κατά τη φάση σχεδιασμού για την ψηφιοποίηση όλων των εκδόσεων του New CLIO.

Από τα πρώτα στάδια, τα πρωτότυπα μοντέλα που βοήθησαν στην εξέλιξη του νέου CLIO διέθεταν εξαρτήματα που τελικά χρησιμοποιήθηκαν στο αυτοκίνητο σε ποσοστό άνω του 93%, κάτι που αποτελεί μια αύξηση της τάξης του 10% σε σύγκριση με τις προηγούμενες γενιές του μοντέλου. Υιοθετήθηκαν νέες τεχνολογίες για τη βελτίωση της συνολικής ποιότητας του προϊόντος. Για να καταλάβετε κάποιες από τις λεπτομέρειες του νέου Clio, οι συγκολλήσεις στο πλαίσιο είναι αόρατες με γυμνό μάτι.

Χρησιμοποιήθηκαν λέιζερ για τις συγκολλήσεις της οροφής και έγιναν γεωμετρικές ρυθμίσεις στην μπροστινή πλευρά του οχήματος βάσει πιο ακριβών μετρήσεων, προκειμένου να περιοριστούν οι αλλαγές στη φάση της παραγωγής. Δεν θα επεκταθώ σε τέτοιου είδους λεπτομέρειες. Γιατί ο αγοραστής άλλες λεπτομέρειες ψάχνει.

Δείτε τη συνέχεια του ρεπορτάζ στο: now24.gr

Διαβάστε Επίσης

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

X