Αυτοί είναι οι νέοι αντιδήμαρχοι και οι εντεταλμένοι σύμβουλοι στον Άλιμο


Ο δήμαρχος Αλίμου Ανδρέας Κονδύλης, όρισε τους νέους αντιδημάρχους και τους εντεταλμένους δημοτικούς συμβούλους. Δείτε αναλυτικά τις αποφάσεις όπως δημοσιεύονται στη Διαύγεια:

Ένα μεγάλο Ευχαριστώ στον Δήμαρχο Andreas Kondylis , για την ανανέωση της εμπιστοσύνης του, στο πρόσωπο μου στη θέση της Αντιδημάρχου. Μεγάλη τιμή αλλα συνάμα και μεγάλη ευθύνη. Στο νέο μας ταξίδι, δηλώνουμε έτοιμοι να εργαστούμε σκληρά ,προκειμένου να φανούμε αντάξιοι των προσδοκιών και της αγάπης σας. Καλή και δημιουργική συνέχεια σε όλους !

Ορίζουμε τη Δημοτική Σύμβουλο του επιτυχόντος Συνδυασμού κα. Αναστασία Σιμητροπούλου, Αντιδήμαρχο του Δήμου Αλίμου, με διάρκεια θητείας από τη δημοσίευση της παρούσης μέχρι και 14/9/2020, προς την οποία μεταβιβάζουμε τις ακόλουθες αρμοδιότητες που αφορούν κύρια τη Δ/νση Κοινωνικών Υπηρεσιών και θέματα Νομικής Υπηρεσίας.

Ειδικότερα:

  1. Την εποπτεία και παρακολούθηση του συνόλου των αρμοδιοτήτων και της λειτουργίας της Διεύθυνσης Κοινωνικών Υπηρεσιών, εκτός των ακόλουθων δομών: Κοινωνικό Παντοπωλείο, Κοινωνικό Φαρμακείο, Κοινωνικό Φροντιστήριο, Τράπεζα Αίματος, θέματα Εθελοντισμού.
  2. Την εποπτεία και παρακολούθηση των εν γένει αρμοδιοτήτων του Γραφείου Καταστημάτων του Τμήματος Διοικητικής Υποστήριξης της Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών.
  3. Την επικουρία του Δημάρχου στην εποπτεία και παρακολούθηση των εν γένει αρμοδιοτήτων του Αυτοτελούς Τμήματος Νομικής Υπηρεσίας.
  4. Την εποπτεία του προσωπικού και ανθρωπίνου δυναμικού εν γένει της Δ/νσης Κοινωνικών Υπηρεσιών, αλλά και του συνόλου του προσωπικού του Δήμου (υπάλληλοι και εργάτες).
  5. Τη συνεργασία και συντονισμό των Εντεταλμένων Δημοτικών Συμβούλων και των Ομάδων Εργασίας με αρμοδιότητα που υπάγεται στα ανωτέρω αντικείμενα.
  6. Την τέλεση πολιτικών γάμων.
  7. Την αναπλήρωση των λοιπών Αντιδημάρχων στις αρμοδιότητές τους, σε περίπτωση απουσίας, κωλύματος ή άλλης αδυναμίας αυτών.
  8. Την ευθύνη για την παρακολούθηση, εποπτεία και διεκπεραίωση κάθε άλλου αντικειμένου ή έργου που θα της αναθέτει ο Δήμαρχος.
  9. Η Αντιδήμαρχος κα. Σιμητροπούλου διορίζεται: α) τακτικό μέλος στην Οικονομική Επιτροπή, β) αναπληρωματικό μέλος στην Επιτροπή Ποιότητας Ζωής, δυνάμει του α. 74 του Ν. 3852/2010, μετά την αντικατάσταση του από το άρθρο 2, παρ. 1 του Ν. 4623/2019 (Α΄134).

ΙΙ. Στην Αντιδήμαρχο Αναστασία Σιμητροπούλου θα καταβάλλεται η αντιμισθία που προβλέπεται σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις.

Σε περίπτωση απουσίας, κωλύματος ή άλλης αδυναμίας της θα αναπληρώνεται από τον Αντιδήμαρχο κ. Νικόλαο Αλεξόπουλο και σε περίπτωση κωλύματος αυτού κατά σειρά από τους Αντιδήμαρχους κ.κ. Θεοδώρα Σύρμα, Αρτέμιο Καραμολέγκο, Γεώργιο Μακαριγάκη, σε περίπτωση δε αδυναμίας ή κωλύματος αυτών, οι αρμοδιότητες ασκούνται από τον Δήμαρχο.

Απο σημερα Αντιδημαρχος Διοικητικων Υπηρεσιων και Θεματων Νομικης Υπηρεσιας στο Δημο μας! Ευχαριστω το Δημαρχο Andreas Kondylis για την εμπιστοσυνη του στο προσωπο μου! Ευχαριστω και εσας για τη στηριξη και την αγαπη σας! Δεσμευομαι οτι θα καταβαλλω καθε δυνατη προσπαθεια για να ανταποκριθω στις προσδοκιες ολων! Με σοβαροτητα, υπευθυνοτητα και ορεξη για δουλεια συνεχιζουμε ολοι μαζι για το καλο του τοπου μας! #ΑγαπωτονΑλιμο!

Αποφασίζουμε

Ι. Ορίζουμε τον Δημοτικό Σύμβουλο του επιτυχόντος Συνδυασμού κ. Νικόλαο Αλεξόπουλο, Αντιδήμαρχο του Δήμου Αλίμου, με διάρκεια θητείας από τη δημοσίευση της παρούσης μέχρι 14/9/2020, προς τον οποίον μεταβιβάζουμε τις ακόλουθες αρμοδιότητες που αφορούν κύρια τη Διεύθυνση Διοικητικών Υπηρεσιών και θέματα Νομικής Υπηρεσίας.

Ειδικότερα:

  1. Την εποπτεία και παρακολούθηση του συνόλου των αρμοδιοτήτων της Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών, πλην του Γραφείου Καταστημάτων, και ιδίως:
  • Την εποπτεία και παρακολούθηση των αρμοδιοτήτων του Τμήματος Προσωπικού και ιδιαίτερα τη μέριμνα για την τήρηση του ωραρίου από το προσωπικό του Δήμου, τόσο εντός του Δημαρχείου, όσο και στους χώρους εργασίας ανά τον Δήμο. Επιπλέον, την εποπτεία του προσωπικού και ανθρωπίνου δυναμικού εν γένει του συνόλου του Δήμου (υπάλληλοι και εργάτες).
  • Την πλήρη υιοθέτηση του προγράμματος “STAFF” από το Τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού και την εφεξής λειτουργία του Τμήματος βάσει του προγράμματος αυτού (άδεις, ατομικοί φάκελοι κ.λπ.).
  • Την υπογραφή των αποφάσεων που αφορούν μεταβολές του Δημοτολογίου (εγγραφές, διαγραφές, μεταδημοτεύσεις, διορθώσεις, συμπληρώσεις, προσθήκες κ.α.) και τις τακτές αναθεωρήσεις στα Μητρώα Αρρένων και στους Στρατολογικούς πίνακες.
  • Την υπογραφή των Δηλώσεων για την απόκτηση της Ελληνικής Ιθαγένειας (Πολιτογράφηση).
  • Την εποπτεία και παρακολούθηση των εν γένει αρμοδιοτήτων του Τμήματος Ληξιαρχείου και την αναπλήρωση του Δημάρχου, ως αναπληρωτής Ληξίαρχος.
  • Την υπογραφή Αδειών Γάμου, Αδειών Ταφής και την τέλεση των Πολιτικών Γάμων.
  • Τη λειτουργία της ειδικής Γραμμής Δημότη (15517).
  • Τη μέριμνα για τη φύλαξη και την καθαριότητα του Δημοτικού Καταστήματος, την κίνηση των κλητήρων και την λειτουργία του Τηλεφωνικού Κέντρου.
  • Την πλήρη οργάνωση του Αρχείου του Δήμου και τη λειτουργία του βάσει μηχανογραφημένου λογισμικού.
  • Την παρακολούθηση του έργου του Ιατρού Εργασίας και του Τεχνικού Ασφαλείας στον Δήμο και τα Νομικά του Πρόσωπα.
  1. Τη μέριμνα για τη σωστή λειτουργία των Λαϊκών Αγορών της πόλης.
  2. Το συντονισμό των ενεργειών για την καλύτερη παροχή ιατρικών υπηρεσιών προς τους πολίτες (Ελεγκτής Ιατρός, Ιατροί ΠΕΔΥ κ.λπ.).
  3. Την ευθύνη της σωστής λειτουργίας και εποπτείας του Κοινωνικού Παντοπωλείου του Δήμου.
  4. Την ευθύνη για την υλοποίηση της προγραμματικής σύμβασης – συνεργασίας μεταξύ του Δήμου και του σωματείου «ΝΟΤΙΟΝ ΣΗΜΑ» για την ανάδειξη της ιστορίας της πόλης, ιδίως στα σχολεία.
  5. Την επικουρία του Δημάρχου στην εποπτεία και παρακολούθηση των εν γένει αρμοδιοτήτων του Αυτοτελούς Τμήματος Νομικής Υπηρεσίας.
  6. Τη συνεργασία και συντονισμό των Εντεταλμένων Δημοτικών Συμβούλων και των Ομάδων Εργασίας με αρμοδιότητα που υπάγεται στα ανωτέρω αντικείμενα.
  7. Την αναπλήρωση των λοιπών Αντιδημάρχων στις αρμοδιότητές τους, σε περίπτωση απουσίας, κωλύματος ή άλλης αδυναμίας αυτών.
  8. Την ευθύνη για την παρακολούθηση, εποπτεία και διεκπεραίωση κάθε άλλου αντικειμένου ή έργου που θα του αναθέτει ο Δήμαρχος.
  9. Ο Αντιδήμαρχος κ. Αλεξόπουλος διορίζεται: α) τακτικό μέλος στην Επιτροπή Ποιότητας Ζωής, β) αναπληρωματικό μέλος στην Οικονομική Επιτροπή, δυνάμει του α. 74 του Ν. 3852/2010, μετά την αντικατάσταση του από το άρθρο 2, παρ. 1 του Ν. 4623/2019 (Α΄134).

 ΙΙ. Στον Αντιδήμαρχο Νικόλαο Αλεξόπουλο θα καταβάλλεται η αντιμισθία που προβλέπεται σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις.

Σε περίπτωση απουσίας, κωλύματος ή άλλης αδυναμίας του θα αναπληρώνεται από την Αντιδήμαρχο κα. Αναστασία Σιμητροπούλου και σε περίπτωση κωλύματος αυτής κατά σειρά από τους Αντιδήμαρχους κ.κ. Σύρμα Θεοδώρα, Αρτέμιο Καραμολέγκο, Γεώργιο Μακαριγάκη, σε περίπτωση δε αδυναμίας ή κωλύματος αυτών, οι αρμοδιότητες ασκούνται από τον Δήμαρχο.

Θα ηθελα να ευχαριστησω μεσα απι την καρδια μου τον Δημαρχο Ανδρεα Κονδυλη , για την τοποθετηση μου στην Διευθυνση Οικονομικων Υπηρεσιων ως Αντιδημαρχο. Συνεχιζουμε!!!

Αποφασίζουμε

Ι. Ορίζουμε τη Δημοτική Σύμβουλο του επιτυχόντος Συνδυασμού κα. Θεοδώρα Σύρμα, Αντιδήμαρχο του Δήμου Αλίμου, με διάρκεια θητείας από τη δημοσίευση της παρούσης μέχρι 14/9/2020, προς την οποία μεταβιβάζουμε τις ακόλουθες αρμοδιότητες που αφορούν κύρια τη Δ/νση Οικονομικών Υπηρεσιών και τα θέματα ανάπτυξης.

Ειδικότερα:

  1. Την εποπτεία και ευθύνη λειτουργίας των εν γένει αρμοδιοτήτων της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών και ιδίως:
  • Την παρακολούθηση της πορείας εκτέλεσης του Προϋπολογισμού, της πορείας εφαρμογής του Ολοκληρωμένου Πλαισίου Δράσης που υποβάλλεται στο Παρατηρητήριο, της πορείας εισπράξεων – πληρωμών και ελέγχου των χρηματικών υπολοίπων.
  • Την επιμέλεια έγκαιρης σύνταξης του ετήσιου Ισολογισμού και Απολογισμού του Δήμου.
  • Την παρακολούθηση υλοποίησης και αποπληρωμής των Δανειακών συμβάσεων του Δήμου με τα Πιστωτικά Ταμεία και τις Τράπεζες.
  • Την εποπτεία των διαδικασιών προσδιορισμού των τακτικών εσόδων του Δήμου από διάφορες αιτίες (φόροι, τέλη, δικαιώματα), την είσπραξη και τη διασφάλιση αυτών.
  • Την υπογραφή βεβαιωτικών χρηματικών καταλόγων και των Αποφάσεων Δημάρχου περί επιβολής προστίμων για φόρους, τέλη, οφειλές προς το Δήμο κ.λπ., εφόσον τούτα δεν υπογράφονται αποκλειστικά από υπηρεσιακούς παράγοντες.
  • Την εντολή έκδοσης των χρηματικών ενταλμάτων, καθώς και την τυχόν υπόγραφή τους.
  • Την επιμέλεια και έλεγχο κατάληψης κοινοχρήστων χώρων και την υπογραφή των Αδειών κατάληψης – χρήσης κοινοχρήστων χώρων για διάφορες αιτίες.
  • Τον προσδιορισμό και εξακρίβωση επιχειρήσεων για την επιβολή του τέλους εκδιδόμενων λογαριασμών και παρεπιδημούντων.
  • Την έκδοση εντολών προμηθειών, εργασιών και μεταφορών όλων των Διευθύνσεων του Δήμου, καθώς και την υπογραφή των απαιτουμένων δικαιολογητικών (έγκριση πρακτικών αξιολόγησης, ιδιωτικά συμφωνητικά κ.λπ.) που αφορούν τις παραπάνω προμήθειες, εργασίες και μεταφορές.
  • Την υπογραφή αποφάσεων για ανάθεση των επισκευών και των προμηθειών ανταλλακτικών επισκευών του συνεργείου δημοτικών οχημάτων της Δ/νσης Περιβάλλοντος και την υπογραφή ιδιωτικών συμφωνητικών προμήθειας ή εργασίας σχετικά με τις επισκευές των δημοτικών οχημάτων.
  • Τη θεώρηση του Βιβλίου Εσόδων – Εξόδων και βιβλίου (μπλοκ) Διπλότυπων Αποδείξων Είσπραξης που τηρούνται από τις Σχολικές Επιτροπές (Κ.Υ.Α. 64447/21.2.1991).
  • Την τακτική και έγκαιρη καταχώριση στη βάση των οικονομικών στοιχείων του Δήμου, των Ν.Π.Δ.Δ. και των επιχειρήσεών του στη βάση δεδομένων.
  • Την έκδοση, υπογραφή και οπισθογράφηση Τραπεζικών επιταγών του Δήμου Αλίμου προς κάθε λήπτη αυτών, δικαιούχο, τρίτο κ.λπ.
  • Τη διερεύνηση εκτάκτων κ.λπ. χρηματοδοτήσεων από διάφορους φορείς του Δημοσίου, καθώς και τον εντοπισμό πόρων εν γένει και την αξιοποίηση αναπτυξιακών δυνατοτήτων για την πόλη.
  1. Την εποπτεία και ευθύνη λειτουργίας των εν γένει αρμοδιοτήτων της Διεύθυνσης Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) και των δύο τμημάτων αυτής.
  2. Την ευθύνη της σωστής λειτουργίας και εποπτείας του Κοινωνικού Φροντιστηρίου του Δήμου.
  3. Την εποπτεία του προσωπικού και ανθρωπίνου δυναμικού εν γένει της Δ/νσης Οικονομικών Υπηρεσιών, αλλά και του συνόλου του προσωπικού του Δήμου (υπάλληλοι και εργάτες).
  4. Την τέλεση πολιτικών γάμων.
  5. Τη συνεργασία και συντονισμό των Εντεταλμένων Δημοτικών Συμβούλων και των Ομάδων Εργασίας με αρμοδιότητα που υπάγεται στα ανωτέρω αντικείμενα.
  6. Την αναπλήρωση των λοιπών Αντιδημάρχων στις αρμοδιότητές τους, σε περίπτωση απουσίας, κωλύματος ή άλλης αδυναμίας αυτών.
  7. Την ευθύνη για την παρακολούθηση, εποπτεία και διεκπεραίωση κάθε άλλου αντικειμένου ή έργου που θα της αναθέτει ο Δήμαρχος.
  8. Η Αντιδήμαρχος κα. Σύρμα διορίζεται: α) τακτικό μέλος στην Οικονομική Επιτροπή, β) αναπληρωματικό μέλος στην Επιτροπή Ποιότητας Ζωής, δυνάμει του α. 74 του Ν. 3852/2010, μετά την αντικατάσταση του από το άρθρο 2, παρ. 1 του Ν. 4623/2019 (Α΄134).

ΙΙ. Στην Αντιδήμαρχο κα. Θεοδώρα Σύρμα καταβάλλονται οι κάθε φύσεως αποδοχές της οργανικής της θέσης, από τον Προϋπολογισμό του Δήμου Αλίμου, σύμφωνα με τις οικείες διατάξεις.

Σε περίπτωση απουσίας, κωλύματος ή άλλης αδυναμίας της θα αναπληρώνεται από την Αντιδήμαρχο κα. Αναστασία Σιμητροπούλου και σε περίπτωση κωλύματος αυτής κατά σειρά από τους Αντιδήμαρχους κ.κ. Νικόλαο Αλεξόπουλο, Αρτέμιο Καραμολέγκο, Γεώργιο Μακαριγάκη, σε περίπτωση δε αδυναμίας ή κωλύματος αυτών, οι αρμοδιότητες ασκούνται από τον Δήμαρχο.

Συνεχίζουμε….με όρεξη για δουλειά και διάθεση για προσφορά!! Με μεγάλη χαρά αλλά και υπευθυνότητα συνεχίζω να υπηρετώ τον τόπο μου ως Αντιδήμαρχος στην Διεύθυνση Περιβάλλοντος και για τα θέματα πράσινων τεχνολογιών. Ευχαριστώ το Δήμαρχο Ανδρέα Κονδύλη για την εμπιστοσύνη που δείχνει στο πρόσωπό μου αναθέτοντας μου την ευθύνη αυτής της νευραλγικής υπηρεσίας για το Δήμο η οποία φροντίζει για την αναβάθμιση του αστικού περιβάλλοντος και την ποιότητα ζωής των πολιτών. Οι πολίτες μας επιβράβευσαν για τον αγώνα μας, μας τίμησαν με υψηλά ποσοστά και όλοι μαζί ενωμένοι, οφείλουμε να ανταποκριθούμε στις προσδοκίες τους. Δεσμεύομαι να ανταποδώσω την τιμή που μου έκαναν και να ανταποκριθώ στο όραμα και τους στόχους της Δημοτικής Αρχής καταβάλλοντας κάθε δυνατή προσπάθεια για να αναδείξουμε έναν καθαρό και περιβαλλοντικά βιώσιμο και ποιοτικό Άλιμο!!! Είμαι αισιόδοξος για την επόμενη μέρα…!!

Αποφασίζουμε

Ι. Ορίζουμε τον Δημοτικό Σύμβουλο του επιτυχόντος Συνδυασμού κ. Αρτέμιο Καραμολέγκο, Αντιδήμαρχο του Δήμου Αλίμου, με διάρκεια θητείας από τη δημοσίευση της παρούσης μέχρι και 14/9/2020, προς τον οποίον μεταβιβάζουμε τις ακόλουθες αρμοδιότητες που αφορούν κύρια τη Δ/νση Διεύθυνση Περιβάλλοντος και τα θέματα πράσινων τεχνολογιών.

Ειδικότερα:

  1. Την εποπτεία και ευθύνη λειτουργίας των αρμοδιοτήτων της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος, πλην του Γραφείου Διαχείρισης & Κίνησης Οχημάτων και του Γραφείου Πολιτικής Προστασίας, και ιδίως:
  • Την ευθύνη για την καθαριότητα της πόλης και τη λειτουργία του Τμήματος Καθαριότητας και Ανακύκλωσης.
  • Την ευθύνη για το πράσινο της πόλης και τη λειτουργία του Τμήματος Πρασίνου.
  • Την οργάνωση και λειτουργία νέου ρεύματος αποκομιδής για τα οργανικά απόβλητα με κάδους περισυλλογής καφέ χρώματος (κομποστοποίηση).
  • Την αποτελεσματική οργάνωση και συστηματική εποπτεία του ανθρώπινου δυναμικού.
  • Την έγκαιρη περισυλλογή: α) των ογκωδών αντικειμένων, β) των αποκλάδων και εν γένει των φυτικών αποβλήτων, γ) των ανακυκλώσιμων υλικών.
  • Τον πλήρη και συστηματικό οδοκαθαρισμό της πόλης, καθώς και τον καθαρισμό κοινόχρηστων και δημοτικών χώρων (πλατείες, χώροι άθλησης, άλση κ.λπ.).
  • Την έγκαιρη αποψίλωση των χώρων πρασίνου, πάρκων, οικοπέδων, νησίδων κ.λπ. χώρων.
  • Το περιοδικό πλύσιμο και απολύμανση των κάδων απορριμμάτων και των κάδων ανακύκλωσης, καθώς και την επισκευή / αντικατάσταση των κάδων αυτών.
  • Την ευθύνη σύνταξης προτάσεων – εισηγήσεων για την αποτελεσματική διαχείριση κάθε είδους απορριμμάτων και αποβλήτων.
  • Την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των κατοίκων με έντυπα και αναρτήσεις στην ιστοσελίδα του Δήμου για θέματα καθαριότητας, περιβάλλοντος και οικολογίας.
  • Την ευθύνη και την εποπτεία της διαδικασίας για την περισυλλογή των εγκαταλελειμμένων αυτοκινήτων.
  • Την εποπτεία και μέριμνα για την άσκηση των αρμοδιοτήτων προστασίας δημόσιας υγείας και υγιεινής (μυοκτονίες, απολυμάνσεις, ψεκασμοί κ.λπ.).
  1. Την υιοθέτηση νέων, σύχρονων, ‘πράσινων’ τεχνολογιών διαχείρισης απορριμμάτων, όπως ιδίως: α) η οικιακή κομποστοποίηση, β) οι υπόγειοι κάδοι, γ) οι ειδικοί κάδοι ανακύκλωσης ‘κώδωνες’, δ) η ανακύκλωση μαγειρικών ελαίων και ορυκτέλαιων και ε) η ανάπτυξη συστημάτων ανακύκλωσης μπαταριών, λαμπτήρων και ηλεκτρονικών συσκευών με την τοποθέτηση ειδικών κάδων στα σχολεία και σε κεντρικά σημεία της πόλης κ.ο.κ.
  2. Την εποπτεία του προσωπικού και ανθρωπίνου δυναμικού εν γένει της Δ/νσης Περιβάλλοντος, αλλά και του συνόλου του προσωπικού του Δήμου (υπάλληλοι και εργάτες).
  3. Τη συνεργασία με τον Αντιδήμαρχο Πολιτικής Προστασίας και τεχνικών θεμάτων, ιδίως για τη συντήρηση των οχημάτων, προμήθειες υλικού και εξοπλισμού, εφαρμογή καλών πρακτικών κ.ο.κ.
  4. Τη συνεργασία και τον συντονισμό με τους Εντεταλμένους Δημοτικούς Συμβούλους Καθαριότητας και Πρασίνου.
  5. Την τέλεση πολιτικών γάμων.
  6. Την αναπλήρωση των λοιπών Αντιδημάρχων στις αρμοδιότητές τους, σε περίπτωση απουσίας, κωλύματος ή άλλης αδυναμίας αυτών.
  7. Την ευθύνη για την παρακολούθηση, εποπτεία και διεκπεραίωση κάθε άλλου αντικειμένου ή έργου που θα του αναθέτει ο Δήμαρχος.

ΙΙ. Στον Αντιδήμαρχο κ. Αρτέμιο Καραμολέγκο θα καταβάλλεται η αντιμισθία που προβλέπεται σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις.

Σε περίπτωση απουσίας, κωλύματος ή άλλης αδυναμίας του θα αναπληρώνεται από τον Αντιδήμαρχο κ. Γεώργιο Μακαριγάκη και σε περίπτωση κωλύματος αυτού κατά σειρά από τους Αντιδήμαρχους κ.κ. Θεοδώρα Σύρμα, Νικόλαο Αλεξόπουλο, Αναστασία Σιμητροπούλου, σε περίπτωση δε αδυναμίας ή κωλύματος αυτών, οι αρμοδιότητες ασκούνται από τον Δήμαρχο.

Αποφασίζουμε

Ι. Ορίζουμε τον Δημοτικό Σύμβουλο του επιτυχόντος Συνδυασμού κ. Γεώργιο Μακαριγάκη, Αντιδήμαρχο του Δήμου Αλίμου, με διάρκεια θητείας από τη δημοσίευση της παρούσης μέχρι και 14/9/2020, προς τον οποίον μεταβιβάζουμε τις ακόλουθες αρμοδιότητες που αφορούν κύρια την Πολιτική Προστασία και τα τεχνικά θέματα.

Ειδικότερα:

  1. Την εποπτεία και ευθύνη λειτουργίας όλων των αρμοδιοτήτων του Γραφείου Πολιτικής Προστασίας της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος, καθώς και τη συνεργασία με όλους τους συναρμόδιους φορείς (Περιφέρεια Αττικής, Πυροσβεστική Υπηρεσία, Λιμενικό Σώμα κ.λπ.).
  2. Την εποπτεία και ευθύνη λειτουργίας όλων των αρμοδιοτήτων του Γραφείου Διαχείρισης & Κίνησης Οχημάτων, και ιδίως:
  • Την ευθύνη για την επισκευή και συντήρηση του στόλου όλων των δημοτικών οχημάτων.
  • Τη μέριμνα για την αναβάθμιση και ανανέωση του στόλου όλων των δημοτικών οχημάτων.
  • Την οργάνωση του Γραφείου με ψηφιακό και φυσικό αρχείο, με φάκελο για κάθε όχημα.
  • Την εγκατάσταση και αποτελεσματική χρήση του προγράμματος Track Manager από τους αρμόδιους υπηρεσιακούς παράγοντες και τους αιρετούς.
  1. Την εποπτεία, επίβλεψη και ευθύνη λειτουργίας του συνεργείου Μικροέργων της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών.
  2. Την επίβλεψη των εργασιών του Γραφείου Ηλεκτρομηχανολογικών Εγκαταστάσεων της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών.
  3. Τη λειτουργία (αναβάθμιση, χρήση, εκδηλώσεις κ.λπ.) του Πάρκου Κυκλοφοριακής Αγωγής από τα σχολεία, τη νεολαία και εν γένει τον πληθυσμό του Δήμου.
  4. Την εποπτεία του ανθρωπίνου δυναμικού των Γραφείων αρμοδιότητάς του, αλλά και του συνόλου του προσωπικού του Δήμου (υπάλληλοι και εργάτες).
  5. Την τέλεση πολιτικών γάμων.
  6. Την αναπλήρωση των λοιπών Αντιδημάρχων στις αρμοδιότητές τους, σε περίπτωση απουσίας, κωλύματος ή άλλης αδυναμίας αυτών.
  7. Την ευθύνη για την παρακολούθηση, εποπτεία και διεκπεραίωση κάθε άλλου αντικειμένου ή έργου που θα του αναθέτει ο Δήμαρχος.
  8. Ο Αντιδήμαρχος κ. Γεώργιος Μακαριγάκης διορίζεται: α) τακτικό μέλος στην Επιτροπή Ποιότητας Ζωής, β) αναπληρωματικό μέλος στην Οικονομική Επιτροπή, δυνάμει του α. 74 του Ν. 3852/2010, μετά την αντικατάσταση του από το άρθρο 2, παρ. 1 του Ν. 4623/2019 (Α΄134).

ΙΙ. Στον Αντιδήμαρχο κ. Γεώργιο Μακαριγάκη θα καταβάλλεται η αντιμισθία που προβλέπεται σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις.

Σε περίπτωση απουσίας, κωλύματος ή άλλης αδυναμίας του θα αναπληρώνεται από τον Αντιδήμαρχο κ. Αρτέμιο Καραμολέγκο και σε περίπτωση κωλύματος αυτού κατά σειρά από τους Αντιδήμαρχους κ.κ. Θεοδώρα Σύρμα, Νικόλαο Αλεξόπουλο, Αναστασία Σιμητροπούλου, σε περίπτωση δε αδυναμίας ή κωλύματος αυτών, οι αρμοδιότητες ασκούνται από τον Δήμαρχο.

Οι εντεταλμένοι δημοτικοί σύμβουλοι:

Ο δημοτικός σύμβουλος κ. Στέφανος Διαμαντής ορίζεται Εντεταλμένος Δημοτικός Σύμβουλος για τα ακόλουθα θέματα και εξουσιοδοτείται για την υπογραφή των σχετικών εγγράφων και την εποπτεία των σχετικών δράσεων: α) Την εφαρμογή μέτρων και το συντονισμό ενεργειών για τη φροντίδα και προστασία των αδέσποτων και δεσποζόμενων ζώων, β) Την ευθύνη λειτουργίας του Κοινωνικού Φαρμακείου και της Τράπεζας Αίματος του Δήμου, γ) Την προαγωγή του εθελοντισμού στην πόλη μας.

Η δημοτική σύμβουλος κα. Θεοδώρα-Κωνσταντίνα Γκόνη ορίζεται Εντεταλμένη Δημοτική Σύμβουλος για τα ακόλουθα θέματα και εξουσιοδοτείται για την υπογραφή των σχετικών εγγράφων και την εποπτεία των σχετικών δράσεων: α) Τη δημιουργία ΚΔΑΠ ΑμεΑ στον Άλιμο, β) Την ομαλή και αποτελεσματική λειτουργία του Κοινωνικού Παντοπωλείου, γ) Την επικουρία του αρμόδιου Αντιδημάρχου στα θέματα του Τμήματος Ανθρώπινου Δυναμικού.

Ο δημοτικός σύμβουλος κ. Νικόλαος Αλβανός ορίζεται Εντεταλμένος Δημοτικός Σύμβουλος για τα Κέντρα Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών (ΚΔΑΠ) και εξουσιοδοτείται για την υπογραφή των σχετικών εγγράφων και την εποπτεία των σχετικών δράσεων.

Η δημοτική σύμβουλος κα. Λουκία Μελισσαράτου ορίζεται Εντεταλμένη Δημοτική Σύμβουλος για το Κοινωνικό Φροντιστήριο και εξουσιοδοτείται για την υπογραφή των σχετικών εγγράφων και την εποπτεία των σχετικών δράσεων.

Ο δημοτικός σύμβουλος κ. Ιωάννης Βέργης ορίζεται Εντεταλμένος Δημοτικός Σύμβουλος για τη Δημοτική Αστυνομία με τις ακόλουθες αρμοδιότητες, για τις οποίες εξουσιοδοτείται να υπογράφει τα σχετικά έγγραφα και να εποπτεύει τις δράσεις: α) οργάνωση, προγραμματισμός και επίβλεψη του Αυτοτελούς Τμήματος Δημοτικής Αστυνομίας, β) επίβλεψη, συντονισμός και εποπτεία των σχολικών φυλάκων, γ) συνεργασία με τις Τροχονομικές και Αστυνομικές αρχές για την πλήρη αστυνόμευση του Αλίμου και κάθε συναφές ζήτημα που απασχολεί τον Άλιμο (ενημέρωση των πολιτών για πρόληψη εγκληματικών ενεργειών κ.λπ.).

 Ο δημοτικός σύμβουλος κ. Ευαγγελίου Ευάγγελος ορίζεται Εντεταλμένος Δημοτικός Σύμβουλος Καθαριότητας & Παιδικών Χαρών, με τις ακόλουθες αρμοδιότητες, για τις οποίες εξουσιοδοτείται να υπογράφει τα σχετικά έγγραφα και να εποπτεύει τις δράσεις: α) Τη μέριμνα για την καθαριότητα και την άψογη εικόνα των οδών, των δημοτικών και κοινόχρηστων χώρων (πλατείες, άλση, αθλητικοί χώροι, παιδικές χαρές κ.λπ.), του παραλιακού μετώπου, του μετώπου της πόλης επί της λεωφ. Βουλιαγμένης (δημόσια ακίνητα, σταθμός ΜΕΤΡΟ), καθώς και το πλύσιμο των κάδων απορριμμάτων και των κοινοχρήστων χώρων, β) Την απομάκρυνση παράνομων πανώ, διαφημίσεων, αφισσών, αυτοκόλλητων κ.λπ., γ) Την παρακολούθηση όλων των εργασιών οδοσάρωσης και την παροχή οδηγιών προς το προσωπικό καθαριότητας για τη σωστή επιτέλεση του έργου τους, δ) Τη συνεργασία με τον Αντιδήμαρχο Περιβάλλοντος και την επικουρία του Αντιδημάρχου για κάθε ζήτημα του Τμήματος Καθαριότητας & Ανακύκλωσης, ε) Τον εντοπισμό μπάζων, ογκωδών και αποκλάδων σε διάφορα σημεία της πόλης και τη μέριμνα για την απομάκρυνσή τους, στ) Την ευθύνη για τη σωστή και ασφαλή λειτουργία των Παιδικών Χαρών του Αλίμου (εντοπισμός βλαβών, φθορών, προβλημάτων κ.λπ., μέριμνα για την αποκατάστασή τους, προτάσεις για τον εμπλουτισμό και διαρκή αναβάθμιση των Παιδικών Χαρών, τήρηση των κανόνων χρήσης των παιδικών χαρών από το κοινό κ.λπ.).

 Ο δημοτικός σύμβουλος κ. Χρήστος Γκιόλιας ορίζεται Εντεταλμένος Δημοτικός Σύμβουλος Πρασίνου & Κηποτεχνίας, με τις ακόλουθες αρμοδιότητες, για τις οποίες εξουσιοδοτείται να υπογράφει τα σχετικά έγγραφα και να εποπτεύει τις δράσεις: α) Τη μέριμνα για τη διαρκή φροντίδα, εμπλουτισμό και περιποίηση όλου του πρασίνου της πόλης, β) Τη φροντίδα για την άψογη εικόνα και διαρκή αναβάθμιση όλων των υφιστάμενων χώρων πρασίνου (άλση, νησίδες, λόφοι κ.λπ.), γ) Τον εντοπισμό νέων χώρων (τρίγωνα, κηπάρια, κοινόχρηστοι χώροι κ.λπ.) για φύτευση δένδρων ή θάμνων, δ) Τη μέριμνα για την έγκαιρη αποψίλωση των ανοικτών χώρων (δημοτικών και ιδιωτικών) και την επιβολή και είσπραξη της ανάλογης χρέωσης των οικοπεδούχων (όπου προβλέπεται), ε) Τη συνεργασία με τον Αντιδήμαρχο Περιβάλλοντος και την επικουρία του Αντιδημάρχου για κάθε ζήτημα του Τμήματος Πρασίνου και Κηποτεχνίας, στ) Την επιμέλεια για την τήρηση των κανόνων λειτουργίας των κοινόχρηστων χώρων πρασίνου από το κοινό.

 Η δημοτική σύμβουλος κα. Μαρία Ξένου ορίζεται ως Εντεταλμένη Δημοτική Σύμβουλος για τα προβλήματα καθημερινότητας και τον ηλεκτροφωτισμό, με τις ακόλουθες αρμοδιότητες, για τις οποίες εξουσιοδοτείται να υπογράφει τα σχετικά έγγραφα και να εποπτεύει τις δράσεις: α) Τον εντοπισμό και καταγραφή των προβλημάτων καθημερινότητας στη λειτουργία της πόλης και την προώθηση της επίλυσής τους στις αρμόδιες υπηρεσίες, β) Την καταγραφή προτάσεων για τη λειτουργική και αισθητική αναβάθμιση της πόλης, γ) Την ευθύνη για την καλή λειτουργία του δημοτικού φωτισμού, καθώς και του εορταστικού φωτισμού και στολισμού της πόλης.

Ο δημοτικός σύμβουλος κ. Κωνσταντίνος Φαλιέρος ορίζεται Εντεταλμένος Δημοτικός Σύμβουλος Δημοτικής Συγκοινωνίας και εξουσιοδοτείται για την υπογραφή των σχετικών εγγράφων και την εποπτεία των σχετικών δράσεων.

Η δημοτική σύμβουλος κα. Γεωργία Παπά ορίζεται Εντεταλμένη Δημοτική Σύμβουλος για τις Διεθνείς Σχέσεις του Δήμου Αλίμου και εξουσιοδοτείται για την υπογραφή των σχετικών εγγράφων και την εποπτεία των σχετικών δράσεων.

Ο δημοτικός σύμβουλος κ. Ευάγγελος Λαζαρίδης ορίζεται Εντεταλμένος Δημοτικός Σύμβουλος για τα θέματα Νεολαίας και Νεανικής Επιχειρηματικότητας και εξουσιοδοτείται για την υπογραφή των σχετικών εγγράφων και την εποπτεία των δράσεων.

Η δημοτική σύμβουλος κα. Δανάη Νικολάτου ορίζεται Εντεταλμένη Δημοτική Σύμβουλος για τη δημιουργία Δημοτικού Συμβουλίου Νέων και εξουσιοδοτείται για την υπογραφή των σχετικών εγγράφων και την εποπτεία των σχετικών δράσεων.

Η άσκηση των αρμοδιοτήτων όλων των ανωτέρω Εντεταλμένων Συμβούλων γίνεται πάντοτε σε συνεννόηση και συνεργασία με τον Δήμαρχο ή με τον αρμόδιο Αντιδημάρχο.

Όλες οι Υπηρεσίες του Δήμου Αλίμου συνεργάζονται με τους Εντεταλμένους Δημοτικούς Συμβούλους για την άσκηση των ως άνω αρμοδιοτήτων τους.

Σε περίπτωση απουσίας, κωλύματος ή άλλης αδυναμίας, τον εκάστοτε απόντα ή κωλυόμενο Εντεταλμένο Δημοτικό Σύμβουλο αναπληρώνει ο αρμόδιος Αντιδήμαρχος (εφόσον έχει οριστεί), άλλως ο Δήμαρχος, ενώ η άσκηση οποιασδήποτε από τις ως άνω αναφερόμενες αρμοδιότητες προϋποθέτει την κοινοποίηση των σχετικών διοικητικών πράξεων στο Γραφείο του Δημάρχου.

Η παρούσα Απόφαση, από την οποία δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του προϋπολογισμού του Δήμου Αλίμου, έχει ισχύ από την υπογραφή της και έως τις 14.9.2020.

Η παρούσα Απόφαση να κοινοποιηθεί στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση Αττικής, να δημοσιευθεί σε μία (1) τουλάχιστον ημερήσια εφημερίδα, στην ιστοσελίδα του Δήμου Αλίμου, στον ιστότοπο «ΔΙΑΥΓΕΙΑ» και στον πίνακα ανακοινώσεων του Δημοτικού Καταστήματος.

 

Διαβάστε Επίσης

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

X