Πραγματοποιήθηκε απόψε, παρουσία του μητροπολίτη Αντωνίου, η ορκωμοσία του δημάρχου, Γιώργου Παπανικολάου και των δημοτικών συμβούλων, στο Δημαρχείο της Γλυφάδας. Ο Γιώργος Παπανικολάου υπέγραψε κρατώντας στην αγκαλιά την κορούλα του ενώ δίπλα του στεκόταν η σύζυγός του Εύα Ντογιάκου.
“Ορκίζομαι να είμαι πιστός στην πατρίδα, να υπακούω στο Σύνταγμα και στους νόμους και να εκπληρώνω τίμια και ευσυνείδητα τα καθήκοντά μου”. Καλή μας αρχή και καλή θητεία σε όλο το Δημοτικό Συμβούλιο της Γλυφάδας μας.
https://www.facebook.com/giorgospapanikolaouofficial/posts/2859248120757374
https://www.facebook.com/natasha.argiropoulou/posts/10157336330851768
notia team
Ο συγγραφέας δεν έχει συμπληρώσει ακόμη το βιογραφικό του.
Δείτε όλα τα άρθρα από notia team