Εικόνες καθημερινής τρέλας στους δρόμους της Αθήνας

(κείμενα – φωτογραφίες/Alex Megas)

ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ, απαράδεκτες εικόνες, απαράδεκτα οχήματα ΚΑΙ ΠΑΘΟΓΕΝΕΙΕΣ.

Μια πολύ μικρή ανάλυση για να μην είμαι κουραστικός,εάν και δεν τα καταφέρνω πολύ καλά στον γραπτό λόγο.
Αυτή η επιπλέον επιβάρυνση των είδη πολλών σοβαρών προβλημάτων που υπάρχουν στην ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ το μόνο που προσφέρει είναι αδιέξοδα.
Τα τελευταία χρόνια σε όλη την Αθήνα και την Αττική κυκλοφορούν πολλά και επικίνδυνα τρίκυκλα οχήματα χωρίς προδιαγραφές και όχι μόνο αυτά,για την συλλογή ανακυκλώσιμων υλικών που τα υλικά αυτά υπερφορτώνονται με ανορθόδοξο και επικίνδυνο τρόπο με κίνδυνο να ανατραπεί το όχημα με όλες τις συνέπειες.
Τα οχήματα αυτά στην πλειοψηφία τους είναι σε άθλια κατάσταση το μόνο που έχουν είναι μια μηχανή 3 ρόδες, μια καρότσα και ένα κάθισμα ακόμα και σταματημένα θεωρούνται επικίνδυνα.Τα οδηγούν κύριος αλλοδαποί,ρομα κλπ.που στην πλειοψηφία τους δεν έχουν ούτε ένα έγγραφο επάνω τους δίπλωμα,ασφάλεια κλπ.
Οι άνθρωποι αυτοί προσπαθούν με οποιοδήποτε τρόπο να επιβιώσουν η να προσθέσουν κάτι παραπάνω στο πενιχρό εισόδημα τους, η προσπάθεια αυτή με αυτόν τον τρόπο είναι άκρος επικίνδυνη για αυτούς και για το όλους εμάς και είναι σίγουρο ότι κάποια στιγμή θα προκαλέσει ατύχημα (εάν δεν έχει προκαλέσει) και την μη επιβίωση κάποιον άλλων, ενός νομοταγή μεροκαματιάρη βιοπαλαιστή που πηγαίνει στην δουλειά του με το παπάκι του η ενός ποδηλάτη η ακόμα να προκαλέσει μια καραμπόλα πολλών αυτοκινήτων με απρόβλεπτες καταστάσεις κλπ.κλπ.


Κάποια άλλη ομάδα πληθυσμού μεταφέρει ολόκληρη την οικογένεια με άθλια τρίκυκλα η με αγροτικά που έχει προστεθεί επιπλέον όροφος με άθλιες συνθήκες διαβιώσεις, υγιεινής κλπ όλα αυτά είναι εντελώς ανεπίτρεπτα και επικίνδυνα με τεράστιες επιπτώσεις σε αυτούς τους ανθρώπους και σε όλη την κοινωνία.
Πολλές χώρες στην Ασία που βρίσκονται σε ανάπτυξη κυκλοφορούν στους δρόμους πολλά τρίκυκλα που μεταφέρουν ανθρώπους και αγαθά στην πλειοψηφία τους όμως τηρούν κάποιους στοιχειώδεις κανόνες ασφαλείας του ΚΟΚ και έχουν κάποιες στοιχειώδεις προδιαγραφές τα οχήματα,φλας φανάρια κλπ.


Η αλήθεια είναι ότι σε περίπτωση εμπλοκής σε ατυχήμα με ένα τέτοιο όχημα στις περισσότερες των περιπτώσεων δεν πρόκειται να βγάλεις πότε άκρη και καλά να είναι μόνο υλικές ζημίες.
Ποιο θα είναι το αποτέλεσμα εάν ένα πιο βαρύ όχημα ΙΧ η φορτηγό . εμπλακεί σε ένα σοβαρό τροχαίο ατύχημα με ένα τρίκυκλο που δεν τηρεί τους κανόνες, πολύ απλό η προσπάθεια αυτού του δύστυχου ανθρώπου για επιβίωση θα κατάληξη σε πολύ χειρότερη θέση από ότι είναι σήμερα,σε βαρύ τραυματισμό, αναπηρία η θάνατο .Πολλά πράγματα τα ξεπερνάμε και αδιαφορούμε επιδεικτικά η μας πιάνει ο επιλεκτικός συναισθηματισμός μας,η τα θεωρούμε αμελητέα και ότι έχουν μικρή πιθανότητα να συμβούν, προπάντων να μην συμβούν σε εμάς.Την αφορμή την περνώ από ένα ατύχημα ενός φιλικού προσώπου που οδηγώντας ποδήλατο είχε ατύχημα με ένα τέτοιο όχημα βραδινές ώρες, βγήκε από το πουθενά ανάμεσα από 2 κάδους, δεν είχε τίποτα επάνω του φώτα ούτε ένα ανακλαστικό κλπ.Το ποδήλατο είχε μπροστά και πίσω φως, και με το αδύνατο μπροστινό φως του πρόλαβε και είδε τελευταία στιγμή τον σκοτεινό όγκο του τρικύκλου και φρέναρε αλλά δεν είχε αποτέλεσμα, έπεσε στο πλάι του οχήματος,ο αναβάτης του ποδηλατου έπεσε ευτυχώς με μέτριο τραυματισμό πάλι καλά που φορούσε κράνος εντέλει κατέληξε στο νοσοκομείο ,το τρίκυκλο δεν σταμάτησε επιτάχυνε και συνέχισε κανονικά την πορεία του.


Όλα αυτά και αλλά πολλά συμβαίνουν σε μια χώρα που ανήκει στον σκληρό πυρήνα της ΕΕ στην ευρωζώνη που η λογική είναι αμφίβολη, η καθημερινότητα του πολίτη στον πάτο του βαρελιού και όλα αυτά είναι αδιανόητο να συμβαίνουν στις υπόλοιπες 18 χώρες μέλη και όχι μόνο.
Σε προφορική ενόχληση πριν 2 χρόνια προς στις ελεγκτικές αρχές αστυνομία μου έδωσαν να καταλάβω ότι υπάρχουν άνωθεν εντολές να είναι είναι πολύ ελαστικοί σε αυτές τις περιπτώσεις,σε έγγραφη αναφορά μου μου απάντησαν με το κλασικό τυπικό τρόπο ότι ελέγχουν τους πάντες και εφαρμόζετε ο ΚΟΚ.
Ένα πολύ μικρό δείγμα από το αρχείο μου, δυστυχώς κυκλοφορούν ανάμεσα μας,θα μπορούσε κάλλιστα η πολιτεία να καθορίσει νομοθετικό πλαίσιο για την δραστηριότητα αυτών των ανθρώπων.
Ποιος μπορεί να φανταστεί τι πρόκειται να γινει εάν ένα βαρύ όχημα και όχι μόνο πέσει επάνω σε αυτό το άθλιο τρίκυκλο στην φωτογραφία που επιβαίνουν 8 άτομα που αυτά τα 4 είναι παιδιά το ένα από αυτά κάθετε στην αγκαλιά της μητέρας του μπροστά στο κάθισμα.

KINHTH BOMBA και παθογένειες
Δεν είναι ΚΑΜΠΟΥΛ είναι κέντρο ΑΘΗΝΑ (Ρήγα Φεραιου και Ακαδημίας )πρωτεύουσα κράτους μέλος της ΕΕ εν έτη 2019,μεταφορά 3 φιαλών ΠΡΟΠΑΝΙΟΥ.
Σε περίπτωση ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ θα μπει στο βιβλίο Γκινες, για ένα τροχαίο ατύχημα με σκούτερ με θύματα 5-6 άτομα.
Οταν κάποιος άλλος ηλίθιος κοιτάζοντας το τηλέφωνο του σκάσει από πίσω του τι θα γινει ? (Το κρανος δεν πρόκειται να σου κάνει τίποτα )
Οι φιάλες είναι γεμάτες πρόσεξα τις σφραγίδες,για κάποιους που θα προσπαθήσουν να το δικαιολογήσουν για δικούς τους λόγους. Όταν παραβιάζεις κανόνες ασφάλειας έρχεται κάποια στιγμή που το πληρώνεις πολύ ακριβά και όχι μόνο εσύ και κάποιοι άλλοι που δεν έχουν καμία σχέση,το λιγότερο εάν δεν σκάσουν είναι να περπατάς στο πεζοδρόμιο και να σου έρθει στο κεφαλι φιάλη προπανίου,από πόσα μάτια αστυνομικών πέρασε ο κύριος αυτός? δεν είναι ούτε ο πρώτος ούτε o τελευταίος.

Διαβάστε Επίσης

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

X