Χωρίς φωτογραφίες facebook, instagram και messenger




Σοβαρά προβλήματα αντιμετωπίζει εδώ και τουλάχιστον δυο ώρες το facebook, το instagram και το messenger, αφού είναι η αδύνατη η εμφάνιση φωτογραφιών που έχουν ανέβει το τελευταίο διάστημα. Τεχνικοί του κολοσσού προσπαθούν να λύσουν το πρόβλημα, αλλά οι ώρες περνούν χωρίς αποτέλεσμα.

facebook, το instagram και το messenger

Δείτε τι αναφέρει το kathimerini.gr

Προβλήματα αντιμετωπίζουν οι χρήστες του Facebook, του Instagram και του Whatsapp παγκοσμίως.

Ενώ οι εφαρμογές, φαίνεται να λειτουργούν κανονικά, πολλοί χρήστες αντιμετωπίζουν προβλήματα στην εμφάνιση και «φόρτωση» φωτογραφιών ή συγκεκριμένων αναρτήσεων.

Συγκεκριμένα, το 78% των χρηστών αναφέρουν προβλήματα στην εμφάνιση φωτογραφίων, το 11% στις αναρτήσεις, ενώ το 8% αντιμετωπίζει δυσκολία πρόσβασης στην ιστοσελίδα.

Τα προβλήματα στο WhatsApp είναι παρόμοιας φύσης, καθώς αναφέρονται προβλήματα στην μεταφορά φωτογραφιών, βίντεο και ηχητικών μηνυμάτων.

Τα σημαντικότερα προβλήματα αντιμετωπίζονται στη βόρεια Ευρώπη, ενώ μικρότερης έντασης προβλήματα αναφέρουν οι χρήστες στις ΗΠΑ.

Tι λέει η ομάδα του Μανώλη Σφακιανάκη για τα προβλήματα σε Facebook, Instagram και Whatsapp

Το Facebook, το Instagram και το Whatsapp για ακόμα μια φορά υπολειτουργούν. Πριν δύο μήνες τα συγκεκριμένα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είχαν «πέσει» και δεν λειτουργούσαν καθόλου. Όπως ανακοινώθηκε αργότερα το πρόβλημα οφειλόταν σε μια διαδικασία τεχνικών τεστ τα οποία όμως επιλύθηκαν. Ωστόσο, παραμένει μυστήριο το γιατί κάθε 1 με 2 μήνες τα συγκεκριμένα μέσα αντιμετωπίζουν αυτά τα προβλήματα.

Μέχρι στιγμής δεν έχει βγει κάποια επίσημη ανακοίνωση από την ομάδα του Facebook. Επιπλέον έχουν σημειωθεί παρόμοια θέματα και μέσα στον προηγούμενο μήνα παρόλα αυτά δεν ήταν τόσο έντονα. Οι χρήστες φαίνεται να έχουν δυσαρεστηθεί αρκετά με την συχνότητα που εμφανίζονται τα blackouts, καθώς επίσης και με τον αργό τρόπο αντιμετώπισής τους. Το σημερινό πρόβλημα έχει εντοπισθεί από τις 8 το πρωί, αλλά ακόμα δεν υπάρχει κάποια εξέλιξη.

  • Βάζουμε όσα λιγότερα στοιχεία μας μπορούμε.
  • Αν κατά την εγγραφή υποψιαστούμε ότι ζητάνε στοιχεία που δεν θα έπρεπε, αρνούμαστε να τα βάλουμε.
  • Φτιάχνουμε μοναδικούς κωδικούς που δεν συνδέονται με προσωπικά στοιχεία, όπως π.χ. όνομα σκύλου.
  • Αναφέρουμε στη τεχνική ομάδα των μέσων και των εφαρμογών ό,τι πρόβλημα αντιμετωπίσουμε.
  • Διαβάζουμε ΠΑΝΤΑ και με ΠΡΟΣΟΧΗ τους όρους πριν δώσουμε τα στοιχεία μας.
  • Κρατάμε τον υπολογιστή μας και το κινητό μας πάντα ενημερωμένο και το τείχος προστασίας επίσης.
  • Σε περίπτωση που αντιμετωπίσουμε επίθεση hacking στον λογαριασμό μας ή σε κάποια συσκευή μας απευθυνόμαστε στους ειδικούς.

Μιλήστε στο CSIi για ό,τι σας απασχολεί και κάνετε καταγγελία στην Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος.

 

Διαβάστε Επίσης

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.