Λίγος σεβασμός ρε παιδιά. Οι γονείς σας έχουν πληρώσει για να γίνουν όλα αυτά στην πλατεία Καραϊσκάκη, στο Άνω Καλαμάκι. Για να κάθεται ο κόσμος και να διασκεδάζει, χωρίς να χρειάζεται να πληρώνει. Εμείς τα χαιρόμαστε, αλλά τώρα τι είναι αυτή η εικόνα; Τα σπάμε έτσι απλά, χωρίς να υπάρχει κάποιος λόγος;


notia team
Ο συγγραφέας δεν έχει συμπληρώσει ακόμη το βιογραφικό του.
Δείτε όλα τα άρθρα από notia team