Να γιατί χρειάζεται “ξεκάπνισμα” η μηχανή του αυτοκινήτου σου!




Λόγω των άσχημων συνθηκών οδήγησης (μποτιλιάρισμα, μικρές αποστάσεις μετακίνησης κτλ) και της κακής ποιότητας των καυσίμων που χρησιμοποιούμε στα οχήματά μας, η καύση του μείγματος στο εσωτερικό των κινητήρων είναι ατελής.

To αποτέλεσμα μετά από μερικές δεκάδες χιλιάδες χιλιόμετρα χρήσης, είναι να δημιουργούνται ιζήματα άνθρακα και ο κινητήρας σιγά σιγά να “καρβουνιάζει”.

Με την πάροδο του χρόνου τα κατάλοιπα αυτά επικάθονται σε όλα τα μέρη του κινητήρα, στις βαλβίδες και στα μπουζί, στα μπεκ, στα έμβολα, στο θάλαμο καύσης και στο τούρμπο δημιουργώντας ένα στρώμα κάπνας και καρβουνίλας (carbon), το οποίο βαραίνει και μειώνει την αναπνοή και την απόδοση του κινητήρα, αυξάνοντας δραματικά τις εκπομπές καυσαερίων και την κατανάλωση καυσίμου.

Συσσωρεύονται στον καταλύτη, στην EGR βαλβίδα και στο DPF (για πετρελαιοκινητήρες), εμποδίζοντας την ελεύθερη ροή των καυσαερίων και βουλώνοντάς τα σταδιακά.

Οι επικαθίσεις κάπνας και καρβουνίλας μπλοκάρουν την σωστή αναπνοή, μειώνουν την απόδοση και καταστρέφουν ζωτικά εξαρτήματα του κινητήρα.

ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ ΑΥΞΗΜΕΝΩΝ ΕΠΙΚΑΘΙΣΕΩΝ ΑΝΘΡΑΚΑ

Μείωση Απόδοσης & Ισχύος
Αύξηση Κατανάλωσης Καυσίμων
Υστέρηση Απόκρισης
Ασταθές Ρελαντί
Αυξημένη Στάθμη Θορύβου
Αυξημένη Κατανάλωση Λιπαντικού (λαδιών)
Περισσότερα Καυσαέρια
Κομπιάσματα κατά την επιτάχυνση

Ο σχηματισμός των ιζημάτων άνθρακα και το καρβούνιασμα του κινητήρα είναι αναπόφευκτα.

Ο προληπτικός CarbonOff καθαρισμός της καρβουνίλας (ξεκαρβούνιασμα) συντελεί στην μακροζωία του κινητήρα, στην αποφυγή δαπανηρών επισκευών, στην αποκατάσταση της απόδοσης, στην οικονομία καυσίμων και στην πιο σωστή και πολιτισμένη λειτουργία του.

 Η διαδικασία του καθαρισμού είναι πανεύκολη και συνίσταται να γίνεται κάθε 15.000 χιλιόμετρα ή μία φορά το χρόνο 

Διαβάστε Επίσης

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.