Αθηναϊκή Ριβιέρα: Το μεγάλο στοίχημα




Λίγα χιλιόμετρα από την Ακρόπολη, μπορείς να απολαύσεις μια υπέροχη βουτιά στη θάλασσα, να φας, να πιεις και να χορέψεις με τις μουσικές των πιο διάσημων DJs.

Σιγά σιγά, με την επιμονή κάποιων επιχειρηματιών, οι τουρίστες μαθαίνουν ότι η Αθήνα δεν είναι μόνο η Ακρόπολη, το Μοναστηράκι, η Πλάκα και το κέντρο, αλλά λίγα μόλις χιλιόμετρα παρακάτω, υπάρχει μια τεράστια παραλία, με πεντακάθαρα νερά και καταστήματα που προσφέρουν υπηρεσίες υψηλών προδιαγραφών.

Οι τουρίστες μένουν άφωνοι, όταν ανακαλύπτουν το παραλιακό μέτωπο της Αθήνας. Και επειδή οι αρμόδιοι τουριστικοί παράγοντες δεν το διαφημίζουν όπως πρέπει, οι επιχειρηματίες μόνοι τους κάνουν τη δουλειά που κανονικά θα έπρεπε να κάνει το κράτος.

Και τα καταφέρνουν πολύ καλά. Σάββατο 2 Μαρτίου, το Bolivar Beach Bar, στην οργανωμένη ακτή Ήλιου στον Άλιμο, ήταν γεμάτο τουρίστες. Σίγουρα δεν ήρθαν μόνοι τους…

Εδώ και κάποια χρόνια οι ιδιοκτήτες της επιχείρησης, διαφημίζουν μέσω τουριστικών χαρτών που μοιράζονται σε ξενοδοχεία και όχι μόνο, την επιχείρησή τους, την παραλία και τα events που διοργανώνουν. Και τα αποτελέσματα τα είδαμε σήμερα, πριν καλά καλά μπει η άνοιξη.

Δεκάδες τουρίστες εκμεταλλευόμενοι τον φανταστικό καιρό και τον  ήλιο βρέθηκαν στην παραλία του Αλίμου και όπως θα δείτε και στα βίντεο, το χάρηκαν ιδιαίτερα.

Νομίζουμε ότι όλοι οι επιχειρηματίες που δραστηριοποιούνται στο παραλιακό μέτωπο, σε συνεργασία με τους δήμους, θα πρέπει να γίνουν μια δυνατή ομάδα που θα διαφημίζουν παντού το μοναδικό τουριστικό προϊόν της λεγόμενης Αθηναϊκής Ριβιέρας.

Γιατί μόνο έτσι θα το απογειώσουν. Η ισχύς εν τη ενώσει και αν δεν θέλουν ή δεν καταλαβαίνουν κάποιοι τοπικοί άρχοντες τι έρχεται τα επόμενα χρόνια, νομίζουμε ότι οι επιτυχημένοι επιχειρηματίες δεν τους χρειάζονται και θα πρέπει προχωρήσουν χωρίς αυτούς.

 

Το Bolivar Beach Bar συστήνει στους τουρίστες το ελληνικό καλοκαίρι

Ο ήλιος και η θάλασσα του ελληνικού καλοκαιριού είναι διάσημα σε όλο τον κόσμο και η Αθήνα ως προορισμός έχει το μοναδικό προνόμιο να έχει τις παραλίες στα πόδια της, σε απόσταση αναπνοής.

Το Bolivar Beach Bar, στην οργανωμένη ακτή Ήλιου στον Άλιμο Αττικής, προσφέρει εδώ και 15 χρόνια υπηρεσίες εστίασης σε Έλληνες και ξένους από το νωρίς το πρωί μέχρι αργά το βράδυ.

«Ένα από τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του Bolivar Beach Bar είναι το κομβικό του σημείο, στη διασταύρωση των λεωφόρων Αλίμου και Ποσειδώνος, και η εύκολη πρόσβασή του με τα μέσα μαζικής μεταφοράς. Αυτό δίνει τη δυνατότητα τόσο στους Έλληνες όσο και στους ξένους επισκέπτες να το προτιμούν, απολαμβάνοντας τις υπηρεσίες που προσφέρει τους καλοκαιρινούς μήνες», αναφέρει στο Tornos News ο CEO της επιχείρισης κ. Χάρης Τσιάκαλος.

Εκτός από την εξυπηρέτηση των λουομένων, το Bolivar Beach Bar, έχοντας πολύ καλή σχέση με την dance μουσική σκηνή, προχωρά κάθε χρόνο σε συνεργασίες με διεθνούς φήμης DJs οι οποίοι κάθε Παρασκευή και Σάββατο ντύνουν με χορευτικές νότες τις καλοκαιρινές αποδράσεις των επισκεπτών του.

Τα τελευταία χρόνια, όλο και περισσότεροι ξένοι τουρίστες που επισκέπτονται την Αθήνα ανακαλύπτουν και το παραλιακό της μέτωπο. «Έχουμε πολλούς αλλοδαπούς τουρίστες που επισκέπτονται την ακτή μας. Η νούμερο ένα εθνικότητα είναι οι Άγγλοι και ακολουθούν οι Γερμανοί και οι Αμερικάνοι. Όλοι τους απολαμβάνουν τόσο την πανέμορφή ακτή όσο και τις υψηλού επιπέδου υπηρεσίες του Bolivar Beach Bar», σημειώνει ο κ. Τσιάκαλος.

Πώς όμως μαθαίνουν οι ξένοι για το παραλιακό μέτωπο της Αττικής και συγκεκριμένα για το Bolivar; «Παρατηρήσαμε ότι οι ξένοι χρησιμοποιούν πολύ τους έντυπους χάρτες και τους έντυπους οδηγούς που βρίσκουν δωρεάν στη reception των ξενοδοχείων τους. Με αυτούς κυκλοφορούν άνετα στην πόλη ενώ παράλληλα τους δίνονται όλες οι πληροφορίες για πολλά αξιοθέατα στην πόλη και για κοντινές εκδρομές», αναφέρει χαρακτηριστικά ο κ. Τσιάκαλος.

«Για το λόγο αυτό, κι εμείς επιλέξαμε να έχουμε σταθερή παρουσία στους χάρτες και οδηγούς της City Contact, κάτι που έχει συνεισφέρει τα μέγιστα στην προβολή μας στους ξένους τουρίστες. Όταν ανακαλύπτουν ότι υπάρχει παραλιακό μέτωπο στην Αττική, τόσο κοντά στην Αθήνα, ενθουσιάζονται. Δεν ξέρουν όλοι οι αλλοδαποί επισκέπτες της πόλης ότι μπορούν να κάνουν μπάνιο στη θάλασσα, μισή ώρα αφότου επισκεφθούν τον παγκοσμίως διάσημο Παρθενώνα», τονίζει ο κ. Τσιάκαλος και καταλήγει: «Οι έντυποι χάρτες και οδηγοί είναι ένα κομβικό μέσο προβολής για κάθε επιχείρηση που απευθύνεται στους τουρίστες».

Πηγή: tornosnews.gr

 

Διαβάστε Επίσης

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.