O Δήμος Νέας Σμύρνης γίνεται ο πρώτος Δήμος Πανελλαδικά που χρησιμοποιεί μετρητές ραδιενέργειας.
Ο αντιδήμαρχος καθαριότητας και ανακύκλωσης, Γεώργιος Κρικρής δήλωσε: “μετά από ελέγχους των απορριμματοφόρων στους ΧΥΤΑ Φυλής και Άνω Λιοσίων, συνειδητοποιήσαμε ότι αποτελεί προτεραιότητα η προστασία των εργαζομένων και των πολιτών από ραδιενεργά υλικά”.
Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας αναφέρει ότι οι ακτινοβολίες γ΄αποτελούν, μετά το κάπνισμα, τη δεύτερη σημαντικότερη αιτία του καρκίνου του πνεύμονα και η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έχει προτείνει την τήρηση χαμηλών τιμών ραδονίου για νέες (<200 Bq/m3) και υπάρχουσες κατοικίες (<400 Bq/m3).
Η παραλαβή δύο (2) μετρητών ακτινοβολίας γ΄ έγινε με σκοπό να ξεκινήσουν εντατικοί έλεγχοι σε περιοχές όπου υπάρχουν διαγνωστικά κέντρα και φαρμακεία.
notia team
Ο συγγραφέας δεν έχει συμπληρώσει ακόμη το βιογραφικό του.
Δείτε όλα τα άρθρα από notia team