Αναζωογονήσαμε τον δίλιτρο πετρελαιοκινητήρα του Golf GTD




Αναζωογονήσαμε τον δίλιτρο πετρελαιοκινητήρα του Golf GTD, μετρώντας παράλληλα την απόδοση του κινητήρα σε δυναμόμετρο Πριν και Μετά. Ο κινητήρας του Golf στην εργοστασιακή του μορφή αποδίδει 184 ps με 38.7 kgm και είχε διανύσει 169.000 χλμ (νούμερο μικρό για τα δεδομένα των πετρελαιοκινητήρων), πρόσφατα δε είχε επαναπρογραματιστεί ο εγκέφαλος του για αύξηση της ισχύος σε γνωστό βελτιωτικό οίκο.

Το αυτοκίνητο οδηγήθηκε αρχικά στο δυναμόμετρο της εταιρίας “MICROCHIPS TUNING” για να γίνει η πρώτη δυναμομέτρηση. Το αποτέλεσμα ήταν: 213,4 Hp στις 4.048 rpm και 436 Nm στις 2.600 rpm.

Στη συνέχεια το αυτοκίνητο έφτασε στο Κέντρο Εξυπηρέτησης CarbonOff και εφαρμόσαμε την αυθεντική τεχνική ξεκαπνίσματος CarbonOff στον κινητήρα του, αφού πρώτα μετρήσαμε την παραγόμενη στάθμη θορύβου στο ρελαντί, η οποία ήταν: 90,2 db. Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας μετρήσαμε ξανά την στάθμη θορύβου στο ρελαντί και το αποτέλεσμα μας προετοίμασε για αυτό που θα βλέπαμε αργότερα στο δυναμόμετρο: η στάθμη θορύβου είχε μειωθεί στα 88,5 db, άρα ο κινητήρας έδειχνε να δουλεύει πιο σωστά.

Έτσι έφτασε η ώρα της διαπίστωσης των αποτελεσμάτων στα ράουλα του δυναμόμετρου, έπειτα από το CarbonOff: αφού το αυτοκίνητο ασφαλίστηκε στα ράουλα με τους απαραίτητους ιμάντες (πάνω απ’ όλα η ασφάλεια) έγινε το πρώτο πάτημα και το αποτέλεσμα μας έκανε περήφανους: 230,3 Hp στις 4283 rpm και 450.5 Nm στις 2598 rpm!

Δηλαδή επαναφέραμε στον κινητήρα 16,9 Hp και 14.5 Nm ροπής! Επιπλέον η στάθμη θορύβου στο ρελαντί έπεσε κατά 1,7 db.

Ενημερωθείτε για τα ΑΥΘΕΝΤΙΚΑ Κέντρα Εξυπηρέτησης CarbonOff στην ιστοσελίδα μας:
https://carbonoff.gr/index.php/simia-eksipiretisis

Διαβάστε Επίσης

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.