Μαρία Ράμμου: “Το καλύτερο μέρος για τρέξιμο είναι Φλοίσβος – Γλυφάδα” (ΕΙΚΟΝΕΣ)


 

(ΜΑΡΙΑ ΚΑΝΕΛΛΑ ΡΑΜΜΟΥ – Αθλήτρια του βόλλεϊ – make up artist – Φωτογραφήθηκε στον Φλοίσβο> Photo: Γιώργος Σανταμούρης)

Η ΜΑΡΙΑ ΛΕΕΙ ΣΤΟ LADIESRUN.GR
Τρέχω για να ηρεμήσω. Όταν τρέχω είμαι εγώ, ο δρόμος και η μουσική στα ακουστικά μου. Τα υπόλοιπα τα αφήνω πίσω.
Φοράω τα αθλητικά μου, ασορτί κορδέλα στα μαλλιά δυνάτα τη μουσική στα αυτιά: Κομμάτια που με ανεβάζουν, κυρίως house. Αυτό με το οποίο είχα κολλήσει πρόσφατα ήταν το BURN της Ellie Goulding.
Έτσι μετράω και την απόσταση: Φουλάρω το mp3 με την “playlist” της προπόνησης και δεν σταματάω μέχρι να τελειώσουν – συνήθως για μια ώρα ή το λιγότερο 45 λεπτά. 
Το ωραιότερο μερος για τρέξιμο είναι ο Φλοίσβος. Να ξεκινάς από το πάρκο Φλοίσβου και να καταλήγεις στη Γλυφάδα γύρω στις 8 που πέφτει ο ήλιος, τους ζεστούς μήνες. Και τον χειμώνα όμως τα χρώματα είναι μοναδικά εκεί που η θάλασσα συναντά τον ουρανό.
Τρέχω μόνη γιατί όταν τρέχω με παρέα χάνω τον ρυθμό μου και «αναγκάζομαι» να τρέχω είτε πιο γρήγορα είτε πιο αργά. Οπότε προτιμώ σόλο από το να κυνηγάω η να νιώθω ότι με κυνηγάνε!
Δεν παίρνω ούτε τον σκύλο μου στο τρέξιμο, με αποσυντονίζει. Όταν όμως τον βγάζω βόλτα ρίχνουμε πάντοτε σποραδικές “τρεχάλες”, παίζοντας. Τότε νιώθω σαν παιδί!
Οι διατάσεις είναι απαραίτητες πριν και μετά από την άθληση. Δυστυχώς συχνά δεν δίνω ιδιαίτερη σημασία παραλείποντας κάποιες ασκήσεις, για αυτό και τραυματίζομαι συχνά.
Πριν 3-4 χρονια τραυματίστηκα στην προπόνηση. Ενώ κάναμε ζέσταμα έπαθα κάκωση στο γόνατο. Και πέρυσι, πριν το ζέσταμα ενός αγώνα βόλλεϊ έπαθα οξεία οσφυαλγία στη μέση, όμως συνέχισα να παίζω μέχρι το τέλος του παιχνιδιού οπού και με πήγαν σηκωτή στο νοσοκομείο!
Η καταγωγή μου είναι από τη Ζαχάρω, στον Πύργο Ηλείας και κάθε χρόνο το καλοκαίρι έχω στα πόδια μου απέραντες αμμουδερές παραλίες. Εκεί δοκίμασα να τρέξω και barefoot (ξυπόλητη) για πρώτη φορά πέρυσι. 
Ακούω συχνά γυναίκες να λένε ότι τρέχουν για να μην κάνουν δίαιτα. Το βρίσκω λάθος σαν νοοτροπία. Όταν γυμνάζεσαι πρέπει να προσέχεις και την διατροφή σου.
Το τρέξιμο δεν θα σε βοηθήσει από μόνο του να χάσεις κιλά εάν γυρνάς στο σπίτι και πέφτεις στα μούτρα με το φαγητό.
Μετά την προπόνηση να τρώω μια μπανάνα ή αποξηραμένα φρούτα – ανανά και φράουλες. Για εμένα η δίαιτα και το τρέξιμο είναι ο πιο δυνατός συνδυασμός για να χάσεις κιλά και να φτάσεις στα επίπεδα βάρους που στοχεύεις ή ακόμα πιο χαμηλά.

ΕΜΕΙΣ ΛΕΜΕ: 
Παρότι μια φρέσκια μπανάνα είναι το ιδανικό σνακ μετά το τρέξιμο, η αλήθεια είναι ότι ο αποξηραμένος ανανάς και οι αποξηραμένες φράουλες δεν συγκαταλέγονται στα πιο ωφέλιμα ξερά φρούτα. Αν σας αρέσουν τα τελευταία και θελετε να έχετε πάντοτε στο ντουλάπι σας για ένα post-run snack, προτιμείστε μικρούς καρπούς όπως goji berries, cranberries ή παραδοσιακές σταφίδες μαζί με ανάλατους και άψητους ξηρούς καρπούς!

Το μαντήλι της Μαρίας είναι Hermès από τη συλλογή Les Jeux d’ Hermès.

Διαβάστε Επίσης

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

X