Bαρβιτσιώτης: «ΝΑΙ στα πάρκινγκ, ΟΧΙ στις ασύμφορες για την πόλη μελέτες»
“Μαζί για τη Γλυφάδα” Δελτίο τύπου:
Τις αρνητικές επιπτώσεις που θα επιφέρει στην πόλη η εφαρμογή μελετών που προωθεί η διοίκηση του Δήμου για σημαντικά ζητήματα, ανέδειξε κατά την τελευταία συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου Γλυφάδας ο Βουλευτής και δημοτικός σύμβουλος Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης.
Στη διάρκεια της συνεδρίασης, κατά την οποία συζητήθηκαν δύο από τα σοβαρότερα ζητήματα που απασχολούν το Δήμο, εκείνα των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων και της δημιουργίας χώρων στάθμευσης, ο κος Βαρβιτσιώτης επεσήμανε την αναγκαιότητα που υπάρχει σήμερα στη Γλυφάδα για την υλοποίηση και των δύο έργων. Παράλληλα όμως στάθηκε στην εμμονή της διοίκησης να ψηφιστούν γι’ αυτά δύο συγκεκριμένες μελέτες, που «ακόμα δεν έχουν κοστολογηθεί και ολοκληρωθεί», όπως παραδέχθηκαν ενώπιον του σώματος και οι ίδιοι οι εκπονητές τους, ενώ συνοδεύονταν και από καταφανή μειονεκτήματα.
Αναφορικά με το θέμα της μελέτης που προέκρινε η διοίκηση για τις κυκλοφοριακές ρυθμίσεις της πόλης, ο κος Βαρβιτσιώτης εξέφρασε τη διαφωνία του πάνω σε αυτήν. Συγκεκριμένα, δίνοντας έμφαση στην πρόβλεψη που εμπεριέχει για την κατάτμηση της παραλιακής οδού Διαδ. Παύλου σε πέντε διαφορετικά σημεία, μέσω αλλεπάλληλων παρεμβάσεων στη σημερινή της κυκλοφορία, εναντιώθηκε στην ανεξήγητη επιμονή του δημάρχου να την κατακερματίσει. «Με αυτήν την ανεξήγητη ενέργειά σας οδηγείτε όλους τους κατοίκους σε μια διαρκή ταλαιπωρία στο να προσεγγίσουν τη θάλασσα. Ουσιαστικά αποκόπτετε τους Γλυφαδιώτες από την παραλία τους, καθιστώντας τη μη επισκέψιμη!», σημείωσε. Στη συνέχεια της τοποθέτησής του ξεκαθάρισε ότι, παρότι αναγνωρίζει την ανάγκη να υπάρξουν κυκλοφοριακές παρεμβάσεις στην πόλη, εντούτοις δεν μπορεί να συνηγορήσει σε ένα μέτρο που θα οδηγήσει στη συνεχή ταλαιπωρία των δημοτών και ζήτησε επιτακτικά να εξαιρεθεί από τη μελέτη, χωρίς όμως η διοίκηση να το δεχθεί.
Κατά τη διάρκεια της συζήτησης της μελέτης για την κατασκευή χώρων στάθμευσης, ο κος Βαρβιτσιώτης ανέδειξε και σε αυτό το θέμα τις αρνητικές επιπτώσεις που θα έχει για τους Γλυφαδιώτες, η ενδεχόμενη εφαρμογή της πρότασης της διοίκησης. Συγκεκριμένα, ιδιαίτερη αναφορά έκανε για την απουσία πρόβλεψης στη μελέτη για τα ακριβή ανταποδοτικά οφέλη που θα έχει ο δήμος από την παραχώρηση τριών μεγάλων ακίνητων εκτάσεων σε ιδιώτες. «Αντιθέτως συνυπολογίζετε στα έσοδα τα χρήματα από τις κλήσεις που θα κόβει η Δημοτική αστυνομία στους δημότες μας και προϋπολογίζετε και το σύνολο αυτών που θα εισπραχθούν, σε ύψος 2.200.000 ευρώ!», σημείωσε.
Παράλληλα, επικαλούμενος λεγόμενά του, κατηγόρησε το Δήμαρχο για έναν ακόμη εμπαιγμό προς τους δημότες. «Πριν δύο χρόνια μας λέγατε ότι έχετε εξασφαλίσει χρηματοδότηση για το έργο. Τώρα βάζετε τους δημότες να χρυσοπληρώνουν μελέτες» και συμπλήρωσε: «Η μελέτη που μας προτείνετε δεν αυξάνει, αλλά αντιθέτως διατηρεί ή και μειώνει(!) τις ήδη υφιστάμενες θέσεις στάθμευσης σε αυτά τα σημεία(!)» Να σημειωθεί ότι προβλέπεται ο ίδιος αριθμός θέσεων με τις σημερινές επί της οδού Άλσους, η δημιουργία λιγότερων από τις υπάρχουσες στην οδό Λαμπράκη και παραμονή περίπου των ίδιων στην πλατεία Νυμφών, με χρηματική καταβολή όμως των δημοτών και στα τρία σημεία. Επιπροσθέτως, στάθηκε και στην παντελή έλλειψη σοβαρού σχεδίου ανάπλασης των συγκεκριμένων περιοχών.
Στη συνέχεια της εισήγησής του ο κος Βαρβιτσιώτης, αντιπρότεινε τη δοκιμαστική εφαρμογή για ένα χρόνο συστήματος ελεγχόμενης στάθμευσης. Με αυτόν τον τρόπο, όπως τόνισε, θα εξασφαλίζονταν με μηδαμινό κόστος πολύ μεγαλύτερα έσοδα για την πόλη και ταυτόχρονα χαμηλότερη επιβάρυνση για τους πολίτες. «Εσείς με την πρότασή σας, αντιθέτως, εκχωρείτε εν λευκώ 3 μεγάλα ακίνητα της πόλης σε ιδιώτες. Σκοπεύετε να παραδώσετε μετά από τρία χρόνια στους δημότες λιγότερες θέσεις στάθμευσης, συνδυάζοντας τη χρήση τους με ένα υψηλό αντίτιμο», ανέφερε. Αξίζει να σημειωθεί ότι και η εισήγηση των τεχνικών υπηρεσιών του Δήμου προς το σώμα, επιβεβαίωσε τα λεγόμενα του κου Βαρβιτσιώτη, χαρακτηρίζοντας τη συγκεκριμένη μελέτη μη βιώσιμη.
Κλείνοντας την τοποθέτησή του ο κος Βαρβιτσιώτης κατέστησε σαφές ότι τάσσεται υπέρ της δημιουργίας υπογείων χώρων στάθμευσης στην πόλη «προκειμένου να αντιμετωπίσουμε τη διαρκή συμφόρηση που παρατηρείται σε αυτό και να ενισχύσουμε τις τοπικές μας επιχειρήσεις που σήμερα σχεδόν οι μισές έχουν κλείσει», όπως τόνισε. Ξεκαθάρισε όμως πως δεν πρόκειται να δώσει «πάτημα» σε κοστοβόρες μελέτες που δεν προσφέρουν απολύτως τίποτα. «Οφείλουμε να είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί με τα χρήματα των πολιτών. Πρέπει στην πόλη αυτή να χρησιμοποιηθούν επιτέλους για έργα και όχι για να χρυσοπληρώνονται οι πολιτικές των μακετών τους», σημείωσε.