8 SEO Tips για Μικρές Επιχειρήσεις




Δεν ωφελεί να επενδύσετε χρόνο και χρήμα για να δημιουργήσετε έναν όμορφο ιστότοπο, εάν οι πελάτες σας δεν μπορούν να τον βρουν. Πώς όμως μπορείτε να κάνετε το website σας να ξεχωρίζει στον ωκεανό πληροφοριών του Διαδικτύου;
Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO) είναι ο τρόπος με τον οποίο οι πελάτες σας μπορούν να βρουν τον ιστότοπό σας όταν κάνουν αναζήτηση στο Google, το Bing και το Yahoo. Χτίζοντας την ιστοσελίδα σας με τον σωστό τρόπο και βελτιστοποιώντας τις λέξεις-κλειδιά σας, θα προσελκύσετε μεγαλύτερη επισκεψιμότητα στο website σας και κατά συνέπεια θα δημιουργήσετε περισσότερες πωλήσεις.
Ακολουθούν 10 συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να κατατάσσεστε υψηλότερα στις διαδικτυακές αναζητήσεις.

1. Βρείτε τις σωστές λέξεις-κλειδιά


Το τρίγωνο της λάσπης: Αυτοί βρίσκονται πίσω από την επιχείρηση συκοφάντησης του Ανδρέα Κονδύλη




Σκεφτείτε τις λέξεις που είναι πιθανό να χρησιμοποιήσουν οι πελάτες σας όταν αναζητούν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας στο internet. Αν πουλάτε συσκευές, για παράδειγμα, είναι πιο πιθανό οι πελάτες σας να χρησιμοποιήσουν μια επίσημη λέξη όπως ψυγειοκαταψύκτης ή απλώς μια λέξη όπως ψυγείο.
Δημιουργήστε μια λίστα με 20 έως 50 λέξεις-κλειδιά και, στη συνέχεια, μεταβείτε στο Google Ads. Αφού δημιουργήσετε έναν λογαριασμό, εάν δεν το έχετε ήδη κάνει, μπορείτε να επιβεβαιώσετε ότι οι λέξεις-κλειδιά που επιλέξατε χρησιμοποιούνται συχνά σε διαδικτυακές αναζητήσεις.
Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε ένα προϊόν των Google Ads που ονομάζεται Keyword Tool για να βρείτε περισσότερες λέξεις-κλειδιά για τη δημιουργία της λίστας σας.
Χρησιμοποιήστε τις λέξεις-κλειδιά σας σε κάθε σελίδα του ιστότοπού σας για να τις βοηθήσετε να κατατάσσονται υψηλότερα, όταν οι υποψήφιοι πελάτες κάνουν αναζήτηση χρησιμοποιώντας αυτές τις λέξεις-κλειδιά.
Ξεκινήστε χρησιμοποιώντας λέξεις-κλειδιά στη διεύθυνση URL—τη διεύθυνση που εμφανίζεται στο πρόγραμμα περιήγησης (browser) στο Διαδίκτυο για κάθε σελίδα του ιστότοπού σας. Συμπεριλάβετέ τες επίσης στους τίτλους σας καθώς και στις περιγραφές των μεταδεδομένων σας (το σύντομο κείμενο που λέει στις μηχανές αναζήτησης τι είναι το περιεχόμενό σας).

2. Μην γεμίζετε υπερβολικά τον ιστότοπό σας με λέξεις-κλειδιά

Όπως αναφέρουν οι οδηγίες για webmaster της Google: «Δημιουργήστε σελίδες κυρίως για τους χρήστες, όχι για τις μηχανές αναζήτησης».
Εάν απλώνετε λέξεις-κλειδιά σε όλο το περιεχόμενό σας, κινδυνεύετε να παραμορφώσετε το νόημα και να εκνευρίσετε τους αναγνώστες, οπότε μην το παρακάνετε.
Προτεραιότητά σας πρέπει να είναι τα σαφή και ευανάγνωστα κείμενα.

3. Δημιουργήστε συνδέσμους στον ιστότοπό σας

Όσο περισσότεροι ιστότοποι έχουν συνδέσμους προς το website σας, τόσο υψηλότερη θα είναι η κατάταξή σας στις αναζητήσεις. Ζητήστε από τους κατόχους σχετικών τοποθεσιών να έχουν έναν σύνδεσμο προς την ιστοσελίδα σας.
Επίσης, εστιάστε στην ποιότητα των συνδέσμων. Ένας σύνδεσμος που κατευθύνει προς τον ιστότοπό σας από ένα εμπορικό επιμελητήριο ή ένα website πανεπιστημίου θα σας βοηθήσουν περισσότερο σε σχέση με άλλα, λιγότερο γνωστά και έγκυρα blogs.

4. Δημοσιεύστε περιεχόμενο υψηλής ποιότητας

Η κύρια αποστολή των μηχανών αναζήτησης είναι να βοηθήσουν τους ανθρώπους να βρουν απαντήσεις στις ερωτήσεις τους. Επομένως, η καλύτερη στρατηγική σας για να αποκτήσετε μεγάλη επισκεψιμότητα είναι να δημιουργήσετε ενδιαφέρον περιεχόμενο —άρθρα, βίντεο και φωτογραφίες— που παρέχει ποιοτικές πληροφορίες στους αναγνώστες σας. Φροντίστε να ενημερώνετε συχνά το περιεχόμενό σας, ώστε να παραμένει σχετικό και «φρέσκο».
Μια καλή στρατηγική περιεχομένου θα σας αναδείξει σε αυθεντία στον τομέα σας.

5. Γίνετε κοινωνικοί

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ένας μεγάλος σύμμαχος στη στρατηγική SEO σας, επειδή οι άνθρωποι χρησιμοποιούν πολύ τις πλατφόρμες των social media και ως μηχανές αναζήτησης. Συχνά θα αναζητούν εταιρείες ή προϊόντα χρησιμοποιώντας τη λειτουργία αναζήτησης του Facebook, για παράδειγμα. Το προφίλ των μέσων κοινωνικής δικτύωσης της εταιρείας σας θα κατατάσσεται επίσης στα αποτελέσματα αναζήτησης όταν το κοινό αναζητά σχετικούς όρους ή την εταιρεία σας.

6. Βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπός σας είναι φιλικός προς τον χρήστη

Έχετε έναν καθαρό, εύκολο στην πλοήγηση website. Βεβαιωθείτε ότι είναι σαφές στους επισκέπτες ποιοι είστε και τι προσφέρετε.
Χρησιμοποιήστε πολλούς τίτλους και επικεφαλίδες για να βελτιώσετε την αναγνωσιμότητα και βάλτε τις λέξεις-κλειδιά σας σε αυτές. Οι επικεφαλίδες ξεχωρίζουν για τις μηχανές αναζήτησης και θα σας βοηθήσουν να κατατάξετε την εταιρεία σας υψηλότερα.
Η ταχύτητα του ιστότοπου είναι επίσης σημαντική για το SEO. Το τελευταίο πράγμα που θέλετε είναι να δουν οι επισκέπτες σας ένα site που δεν φορτώνει εύκολα. Επιπλέον, βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπός σας είναι βελτιστοποιημένος για πλατφόρμες για κινητές συσκευές. Οι μηχανές αναζήτησης πλέον δεν είναι πολύ “φιλικές” με τις ιστοσελίδες που δεν εμφανίζονται εύκολα σε smartphone.

7. Χρησιμοποιήστε στρατηγική SEO ανάλογα με το είδος της επιχείρησής σας

Όσοι έχουν τοπικές επιχειρήσεις όπως οδοντίατροι, μηχανικοί κ.λπ. μπορούν να επωφεληθούν σημαντικά από κάποιες βασικές γνώσεις SEO. Ωστόσο, δεν θα χρησιμοποιείτε τις ίδιες στρατηγικές με τις διαδικτυακές επιχειρήσεις (π.χ ηλεκτρονικό εμπόριο), εάν η επιχείρησή σας εξαρτάται από τοπικούς πελάτες. Μια διαδικτυακή επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου θα έχει πολύ διαφορετική εστίαση και στρατηγική από έναν μηχανικό που αναζητά πελάτες σε ακτίνα 20 χιλιομέτρων. Για παράδειγμα, εάν αναλαμβάνετε κατασκευές και ανακαινίσεις, θα θέλετε να δημιουργήσετε μια ξεχωριστή σελίδα στον ιστότοπό σας για ανακαίνιση κουζίνας στη Γλυφάδα, ανακαίνιση μπάνιου στη Γλυφάδα, επισκευή στέγης στη Γλυφάδα κ.ο.κ.

8. Να είστε υπομονετικοί

Παρακολουθήστε τα αποτελέσματα από την πρώτη μέρα, αλλά μην περιμένετε γρήγορα αποτελέσματα. Συνήθως χρειάζονται μερικούς μήνες για να μετακινηθείτε σημαντικά υψηλότερα στις κατατάξεις των μηχανών αναζήτησης.
Να θυμάστε επίσης ότι το SEO αλλάζει διαρκώς: Αυτό που λειτουργεί σήμερα μπορεί να μην λειτουργήσει σε δύο ή τρία χρόνια και κάθε σοβαρή εταιρεία SEO είναι στο παλμό για να γνωρίζει ανά πάσα στιγμή τι αποδίδει και να παρέχει χρήσιμες συμβουλές που μπορεί να εφαρμόσει κάθε επιχειρηματίας σήμερα. Επομένως θα πρέπει να επιμείνετε στην ανανέωση περιεχομένου και να είστε πάντα ενημερωμένοι για τις τελευταίες αλλαγές που επηρεάζουν την κατάταξή σας.

Bizz – Digital Marketing Agency, Τηλ.: 210 300 4448, www.bizz.gr

Διαβάστε Επίσης

Ένα Σχόλιο στο “8 SEO Tips για Μικρές Επιχειρήσεις

  • 15/10/2022 at 1:57 μμ
    Permalink

    Πολύ ενδιαφέρον άρθρο. Να προσθέσω ένα άλλο SEO tip που αφορά στην αξιοποίηση των structured data. Αυτά βοηθάνε τις μηχανές αναζήτησης να καταλαβαίνουν καλύτερα το περιεχόμενο των σελίδων που αυτά έχουν τοποθετηθεί. Structured data μπορούν να τοποθετηθούν στις σελίδες των προιόντων, των άρθρων, στην αρχική σελίδα, στις σελίδες των κατηγοριών, στη σελίδα FAQ, στα videos κτλ.

    Απαντήστε

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.