“La Nona” από τους Υπερφωτισμένους στο Ανοιχτό Πέτρινο Θέατρο Αργυρούπολης, με ελεύθερη είσοδο!




Τη Δευτέρα 4 Ιουλίου στις 9 μ.μ. το «La Nona» θα παρουσιασθεί στο Πέτρινο Θέατρο Αργυρούπολης υπό την αιγίδα του Δήμου Ελληνικού – Αργυρούπολης με ελεύθερη είσοδο.

Μετά τα συνεχόμενα Sold Out στη Νέα Θεατρική Σκηνή του Δήμου Φυλής, η μαύρη κωμωδία «La Nona» (η γιαγιά) του Roberto Cossa που παρουσίαζουν οι φέτος οι «Υπερφωτισμένοι» με πρωταγωνιστή ως γιαγιά 100 ετών και σκηνοθέτη τον Γιάννη Γαλανόπουλο, ξεκινάει καλοκαιρινή περιοδεία!

Την εξαιρετική μουσική σύνθεση της παράστασης υπογράφει ο Νίκος Γκουβίτσας!

Προλογίζει ο Δημήτρης Πιατάς!



Το «La Nona» έχει προκριθεί να διαγωνισθεί στο 18ο Πανελλήνιο Φεστιβάλ Ερασιτεχνικού Θεάτρου Κορίνθου, στο υπέροχο νεόκτιστο ανοικτό θέατρο «Ειρήνη Παπά», στις 29/7/22.

Με την υποστήριξη του Δήμου Φυλής.

Η υπόθεση του «La Nona»

Στην Αργεντινή του 1977 ένα κοριτσάκι ανακαλύπτει στο νέο του σπίτι ένα ημερολόγιο, αφημένο από αυτούς που ζούσαν εκεί πριν… Καθώς το διαβάζει βλέπουμε να ζωντανεύει στη σκηνή η ιστορία της οικογένειας Σπαντόνε. Μια οικογένεια Ιταλών μεταναστών που υποφέρει από την ακατάσχετη λαιμαργία της Nona, μιας 100χρονης γιαγιάς, η οποία καταναλώνει απίστευτες ποσότητες φαγητού, σε σημείο που οδηγεί την οικογένεια σε οικονομικό αδιέξοδο. Όλα τα μέλη της οικογένειας θρέφουν με τον έναν ή τον άλλο τρόπο τη Nona, θέλοντας να υποθάλψουν τις δικές τους αδυναμίες και να κρύψουν τους δαίμονες που κατοικούν στην ψυχή τους. Η Nona τρώει τα πάντα και …τους πάντες! Έτσι, η οικογένεια επιχειρεί να ξεφορτωθεί με διάφορους τρόπους το …τέρας! Η Nona μπορεί να θεωρηθεί σύμβολο της εξουσίας βασανίζει και εξοντώνει τους ανθρώπους μέχρι εξόντωσης. Δεδομένου ότι το έργο πρωτοανέβηκε στη διάρκεια μιας από τις πιο αιματοβαμμένες δικτατορίες της Αργεντινής, μπορεί να θεωρηθεί και ως παραβολή της στρατιωτικής εξουσίας. Ο κόσμος που παρουσιάζεται στο La Nona, δυστυχώς, μοιάζει πιο οικείος από ποτέ…

Διάρκεια: 120 λεπτά
(μαζί με το διάλλειμα)

ΔΙΑΝΟΜΗ

ΝΟΝΑ: Γιάννης Γαλανόπουλος

ΤΣΙΤΣΟ: Μπαρμπηλένα Τριανταφύλλου

ΚΑΡΜΕΛΟ: Σπύρος Μαυρής

ΜΑΡΙΑ: Σοφία Γκαραβέλα

ΑΝΥΟΥΛΑ: Ισιδώρα Τούντα

ΔΟΝ ΦΡΑΝΣΙΣΚΟ: Μιχάλης Οικονομάκος

ΜΑΡΤΑ: Γεωργία Τσώνη

ΑΦΗΓΗΤΡΙΑ: Η μικρή Διονυσία – Ιωάννα Γαλανοπούλου.

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ

Σκηνοθεσία: Γιάννης Γαλανόπουλος

Κείμενο: Roberto Cossa

Μετάφραση: Θεόδωρος Εσπίριτου

Πρωτότυπη Μουσική: Νίκος Γκουβίτσας

Χορογραφίες: Μαρία Μπούκουρη

Σκηνικά – Κοστούμια – Φωτισμοί: Γιάννης Γαλανόπουλος

Μακιγιάζ: Ελίνα Τρύφων

Κατασκευή Σκηνικών: Δημήτρης Δάλλης

Εικαστικά Αφίσας & Προγράμματος: Αλεξάνδρα Γαμπιεράκη

Μακέτες & Φωτογραφίες: Λιάννα Βασιλάρα

Βοηθός Σκηνοθέτη: Μιχάλης Οικονομάκος

Μουσική Επιμέλεια: Γιάννης Γαλανόπουλος

Φροντιστήριο: Δήμητρα – Ολυμπία Γαλανοπούλου

Χειρισμός ήχων / Φώτων: Αντώνης Μαστροθανάσης / Ελευθερία Τριανταφύλλου / Μάξιμος Μαυρής

Φωτογραφίες περιοδείας: Ευμορφία Τριανταφύλλου

Υπεύθυνος περιοδείας: Αργύρης Αργυρόπουλος

“Υπερφωτισμένοι”

Δημιουργήθηκαν στα Άνω Λιόσια από τον θεατρικό συγγραφέα, σκηνοθέτη και ηθοποιό Γιάννη Γαλανόπουλο τον Οκτώβριο του 2018. Μέχρι σήμερα έχουν παρουσιάσει πέντε θεατρικές παραστάσεις ενώ έχουν λάβει Βραβεία Β΄και Γ΄ καλύτερης παράστασης κριτικής επιτροπής και κοινού, Β’ ανδρικού ρόλου, Βραβεία σκηνογραφίας, ενδυματολογίας, χορογραφίας, Επαίνους ερμηνείας αλλά και πρωτότυπου θεατρικού κειμένου στο Πανελλήνιο Φεστιβάλ του Δήμου Μονεμβασίας και στους Πανελλήνιους Αγώνες Θεατρικών Εργαστηρίων της Σπερχειάδας. Έχουν παρουσιάσει τις παραστάσεις τους στο θέατρο Πολιτών Περιστερίου, στο Πάρκο Τρίτση, στο Σινέ Ρόδον στον Σταφιδόκαμπο Ηλείας, στο Βορεινό Θέατρο της Ζωφριάς καθώς και στο θέατρο Μίκης Θεοδωράκης στις Αχαρνές. Έχουν συνεργαστεί με την Ελένη Γερασιμίδου στο πρωτότυπο έργο του Γιάννη Γαλανόπουλου «Μετασεισμική Ακολουθία ή Πώς την Κάνουν οι Κινέζοι» και τον Γιάννη Ζουγανέλη στο έργο «Εχθροί Εξ Αίματος» του Αρκά. Η ομάδα διαθέτει το δικό της θεατρικό εργαστήρι στα Άνω Λιόσια, στην οδό Πίνδου 71, στην αίθουσα πολιτισμού «Δημήτρης Πετρόπουλος».

Διαβάστε Επίσης

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.