Το 7ο Δημοτικό Αλίμου στην Πορτογαλία και στην Ιταλία στο πλαίσιο Ευρωπαϊκών προγραμμάτων Erasmus+




Μετά την επίσκεψη στην Τουρκία τον Απρίλιο του 2022, στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+ ΚΑ2 με τίτλo «Let’s sharpen our minds & enrich our lives by creating a European TV Channel» και κωδικό 2019-1-EL01-KA229-062647_1, μαθητές και εκπαιδευτικοί του 7ου Δημοτικού Σχολείου Αλίμου επισκέφθηκαν το Agrupamento de Escolas Infanta D. Mafalda, Gondomar της Πορτογαλίας, προκειμένου να συμμετέχουν σε εκπαιδευτικές δραστηριότητες με μαθητές από τα συνεργαζόμενα σχολεία της Λετονίας, της Πορτογαλίας, της Ρουμανίας και της Τουρκίας.

Εκπαιδευτική επίσκεψη στην Πορτογαλία (22-28 Μαΐου 2022)


Ο Δήμος Αλίμου κέρδισε συνολικά τέσσερα βραβεία στα Best City Awards




Εκεί οι μαθητές σε διεθνείς ομάδες:
Παρουσίασαν τα σχολεία τους.
Επισκέφτηκαν σημεία ιστορικού και τουριστικού ενδιαφέροντος οπως The House Museum Infante Dom Henrique, το World of discoveries, τον ιστορικό σταθμό Sao Bento και το Clerigos Tower.
Έφτιαξαν τα δικά τους Εrasmus spot με web 2.0 tools (audacity,movie maker κ.α) και συμμετείχαν με αυτά στον τοπικό σχολικό ραδιοφωνικό σταθμό Radio Infanta Mafalda (RIM).
Συνεργάστηκαν στο πλαίσιο έρευνας για το ιστορικό κέντρο του Portο.
Συμμετείχαν σε εικαστικό workshop, όπου έφτιαξαν τα δικά τους κοσμήματα.
Χόρεψαν και τραγούδησαν όλοι μαζί τραγούδια από την πατρίδα τους.

Με αυτό το ταξίδι ολοκληρώνεται ένα πρόγραμμα που χάρισε στους μαθητές μας υπέροχες στιγμές σε 5 Ευρωπαϊκές χώρες. Εκπαιδευτικοί και μαθητές εργάστηκαν ομαδικά σε projects και συνειδητοποίησαν με βιωματικό τρόπο τη σημασία και την αξία της φιλίας μεταξύ των λαών.

Eπιμορφωτικό πρόγραμμα Erasmus στη Φλωρεντία (17-24 Aπριλίου 2022)

Στo πλαίσιo του ERASMUS KA1 με τίτλο «Ιnclusive Education» και κωδικό 2021-1-EL01-KA121-SCH-000007664 οι εκπαιδευτικοί του 7ου Δημοτικού Σχολείου Αλίμου, Καραγιάννη Παναγιώτα, Βρέντζου Ιωάννα και Σαρκατζή Αναστασία συμμετείχαν σε πρόγραμμα επιμόρφωσης στη Φλωρεντία της Ιταλίας με θέμα:

«Art as therapy: Self-Expression and Special Needs in Art Education»   από 17/4/22 ως 24/4/22,  με συμμετέχοντες εκπαιδευτικούς από Γαλλία, Ισπανία και Πολωνία.

  Στο πρόγραμμα ενημερώθηκαν για τη θεραπευτική δύναμη των εικονικών τεχνών για εκπαιδευτικούς και μαθητές/τριες, μέσα από πειραματισμούς διαφόρων τεχνικών όπως ζωγραφική, κολάζ, μικτά μέσα και  τη χρησιμότητά τους στην εκπαιδευτική διαδικασία.

  Επίσης παρουσίασαν το 7ο Δημοτικό Σχολείο Αλίμου και αντάλλαξαν ιδέες και εμπειρίες με τους συμμετέχοντες εκπαιδευτικούς.

Διαβάστε Επίσης

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.