Άλιμος: Πως βγάζω κάρτα δημότη για ελεύθερη είσοδο στην “Ακτή του Ήλιου”




Ο Δήμος Αλίμου ανακοινώνει ότι με την έναρξη της λειτουργίας της οργανωμένης Ακτής στην παραλία του Αλίμου («Ακτή του Ήλιου») οι Δημότες Αλίμου έχουν το δικαίωμα ΔΩΡΕΑΝ ΕΙΣΟΔΟΥ, με τη χρήση της «Κάρτας Δημότη», που ο Δήμος Αλίμου εξέδωσε το 2020 και ισχύει ως το 2024.

Όποιος δεν έχει εκδώσει ποτέ στο παρελθόν Κάρτα Δημότη (ή είχε εκδώσει Κάρτα της περιόδου 2015-2019, η οποία πλέον έχει λήξει), μπορεί να ζητάει τη νέα Κάρτα με την ακόλουθη διαδικασία:

  • ΚΑΤΟΧΟΙ «ΚΑΡΤΑΣ ΔΗΜΟΤΗ» 2020-2024:

H Κάρτα που είχατε εκδώσει πέρυσι, εξακολουθεί να ισχύει κανονικά κι εφέτος. Συνεπώς δεν χρειάζεται καμία άλλη διαδικασία, μέχρι το 2024.

  • ΚΑΤΟΧΟΙ ΠΑΛΙΑΣ «ΚΑΡΤΑΣ ΔΗΜΟΤΗ» 2015-2019:

– Η νέα σας Κάρτα (2020-2024) έχει ήδη εκδοθεί από τον Δήμο αυτομάτως και το μόνο που χρειάζεται είναι να την παραλάβετε, συμπληρώνοντας Υπεύθυνη Δήλωση παραλαβής και παραδίδοντας ταυτόχρονα την παλιά σας Κάρτα (2015-2019).



– Η παραλαβή της νέας Κάρτας γίνεται από τον ειδικά διαμορφωμένο χώρο στο Cine Άλιμος (παραλία Αλίμου, Λεώφ. Ποσειδώνος 43 & Καλαμακίου) από την Πέμπτη 12 Μαΐου, τις εργάσιμες ημέρες (Δευτέρα-Παρασκευή) και ώρες 9 π.μ. έως 5 μ.μ.

 Σημειώνεται ότι η νέα Κάρτα είναι νέας ψηφιακής τεχνολογίας (RFID) και εφεξής θα “επαναφορτίζεται” κάθε 4 έτη, χωρίς να χρειάζεται αντικατάσταση. 

  • ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΡΤΑ ΔΗΜΟΤΗ και ΕΠΙΘΥΜΕΙ ΝΑ ΕΚΔΩΣΕΙ ΚΑΡΤΑ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ:

Οι Δημότες Αλίμου που δεν έχουν βγάλει ποτέ μέχρι σήμερα Κάρτα Δημότη χρειάζεται να υποβάλουν Αίτηση* για την έκδοση Κάρτας Δημότη, καταθέτοντας μαζί και:

α) απλή φωτοτυπία της αστυνομικής ταυτότητας

β) δύο (2) πρόσφατες φωτογραφίες τύπου ταυτότητας/διαβατηρίου

Η κατάθεση της Αίτησης και των δικαιολογητικών γίνεται:

– είτε με email στη διεύθυνση: [email protected]

– είτε με προσέλευση στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο του Cine Άλιμος (Παραλία Αλίμου Λεώφ. Ποσειδώνος 43 & Καλαμακίου), από την Πέμπτη 12 Μαΐου, τις εργάσιμες ημέρες (Δευτέρα έως Παρασκευή) και ώρες  9 π.μ. έως 5 μ.μ.

– είτε μέσω των ψηφιακών υπηρεσιών του Δήμου Αλίμου, μαζί με όλες τις άλλες υπηρεσίες που παρέχονται ήδη ψηφιακά στους δημότες, στην ηλεκτρονική ιστοσελίδα του Δήμου: www.alimos.gov.gr – ψηφιακή εξυπηρέτηση (είσοδος με κωδικούς ΤAXISnet).

* (Το έντυπο της αίτησης διανέμεται στο Cine Άλιμος, ενώ υπάρχει και στην ιστοσελίδα του Δήμου: www.alimos.gov.gr)

  • ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ:

– Τα παιδιά 0-5 ετών δεν χρειάζονται Κάρτα για δωρεάν είσοδο. Για τα παιδιά 5 ετών και άνω, καταθέτει την αίτηση ο γονέας.

– Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε την ιστοσελίδα του Δήμου Αλίμου (www.alimos.gov.gr) ή καλέστε στα τηλέφωνα 2109850311 και 2109850313.

ΑΙΤΗΣΗ ΚΑΡΤΑΣ ΔΗΜΟΤΗ

ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ ΚΑΡΤΑΣ

O φετινός τιμοκατάλογος των υπηρεσιών της οργανωμένης πλαζ “Ακτή του Ήλιου”:

Επισημαίνεται ότι:

– Η οργανωμένη πλαζ ιδιοκτησιακά ανήκει στο Ελληνικό Δημόσιο (ΕΤΑΔ ΑΕ), το οποίο την έχει εκμισθώσει-παραχωρήσει σε ιδιώτη επιχειρηματία από το 2001.

– Από το 2001 έχει συμφωνηθεί ότι η είσοδος θα είναι ΔΩΡΕΑΝ για τους Δημότες Αλίμου.

– Κατόπιν επίμονης πίεσης της Δημοτικής Αρχής Αλίμου προς τα εμπλεκόμενα μέρη (ΕΤΑΔ ΑΕ, επιχειρηματικό σχήμα) ο τιμοκατάλογος της Ακτής του Ήλιου θα είναι και για φέτος (2022) ίδιος με πέρυσι (2021), χωρίς να γίνει καμία απολύτως αύξηση. Ισχύουν και φέτος οι ειδικές τιμές (εκπτώσεις) για τις κοινωνικές ομάδες (ΑμεΑ, ηλικιωμένοι, άνεργοι κ.λπ.).

Επισημαίνεται ότι απαγορεύεται η είσοδος αντικειμένων που δημιουργούν πρόβλημα στην αισθητική, την ασφάλεια και την καθαριότητα της παραλίας. Επίσης παρακαλούνται οι λουόμενοι να συμμορφώνονται με τους κανόνες λειτουργίας της ΑΚΤΗΣ όσον αφορά στην προστασία της Δημόσιας Υγείας, να τηρούνται οι αναγκαίες αποστάσεις και κανόνες υγιεινής.

Διαβάστε Επίσης

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.