Μαρίνα Αλίμου: Επτά μήνες καθυστέρηση για την ΚΥΑ των οικοδομικών αδειών




Καθυστερήσεις υπάρχουν στην έκδοση των Κοινών Υπουργικών αποφάσεων ώστε να προχωρήσει η έκδοση των αδειών κατασκευής στην Μαρίνα Αλίμου.  Της Ελένης Μπότα – capital.gr

Να σημειωθεί ότι στις 30 Ιουνίου του 2021 η Reds κατέθεσε το το master plan και έκτοτε βρίσκεται σε αναμονή της ΚΥΑ προκειμένου να προχωρήσει η έκδοση αδειών κατασκευής του έργου.


Ο Δήμος Αλίμου κέρδισε συνολικά τέσσερα βραβεία στα Best City Awards




Η διοίκηση της Reds, βρίσκεται εν αναμονή της ολοκλήρωσης των υπογραφών (περί τους 7 μήνες) για την έκδοση της ΚΥΑ, προκειμένου εντός του πρώτου τριμήνου του 2023 να ξεκινήσει η κατασκευή της μαρίνας με χρόνο ολοκλήρωσης εντός του 2025, όπως προβλέπει το χρονοδιάγραμμα.

Υπενθυμίζεται ότι το παραπάνω έργο παραχώρησης ανέλαβε η Άκτωρ Παραχωρήσεις στην εκπνοή του 2020,  με το συνολικό τίμημα να φθάνει στα 57,5 εκατ. ευρώ, με τη Reds να αναλαμβάνει  την εκπόνηση των μελετών και την κατασκευή του έργου παραχώρησης του αποκλειστικού δικαιώματος παροχής υπηρεσιών διαχείρισης του τουριστικού λιμένα Αλίμου. Ο όμιλος ΕΛΛΑΚΤΩΡ θα επενδύσει στην ανάπλαση της μαρίνας περί τα 50 εκατ. ευρώ.

Ανδρέας Κονδύλης – Δήμαρχος Αλίμου: «Είναι ένα σχέδιο πρωτοποριακό, φιλικό στην πόλη, μια μαρίνα ανοιχτή για τους πολίτες, σύγχρονη και όμορφη, που θα επιφέρει πολλαπλά οφέλη»

Γιώργος Κωνσταντινίδης – Διευθύνων Σύμβουλος Reds (θυγατρική της ΕΛΛΑΚΤΩΡ): “Ποιο σύγχρονη και ανοιχτή στο κοινό – Θα είναι στολίδι για όλη την Ευρώπη”

Γιώργος Τσολάκης – Tsolakis Architects: “Θα είναι μια παιγνιώδης ανακάλυψη, ένα όνειρο πραγματοποιημένο”

Τον βασικό σχεδιασμό μεγάλου μέρους της Νέας Μαρίνας Αλίμου παρουσίασαν στα μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου Αλίμου, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας R.E.D.S. (Real Estate Development & Services), Γιώργος Κωνσταντινίδης και ο αρχιτέκτονας, Γιώργος Τσολάκης παρουσία του δημάρχου Αλίμου, Ανδρέα Κονδύλη και του εκπροσώπου Τύπου της Ν.Δ., Αναστάσιου Γαϊτάνη.

Στην τοποθέτησή του ο δήμαρχος Ανδρέας Κονδύλης αναφέρθηκε στην, μέχρι σήμερα, τριτοκοσμική εικόνα της υπάρχουσας Μαρίνας και εξέφρασε την πεποίθηση ότι το νέο έργο θα αποτελέσει σημαντική ευκαιρία για την πόλη και τους κατοίκους της. «Πρόθεσή μας είναι να μην αλλοιώσουμε τον χαρακτήρα της Μαρίνας», διαβεβαίωσε ο κ. Κωνσταντινίδης. Μέσα στο επόμενο διάστημα θα γίνει επίσημη παρουσίαση του πρόζτεκτ στη θεατρική σκηνή “Κάρολος Κουν” για να έχουν τη δυνατότητα οι δημότες να δουν τα σχέδια και να εκφράσουν τις απόψεις τους.

Πρόκειται για ένα φιλόδοξο σχέδιο, για μια επένδυση που θα φτάσει τα 100 εκατομμύρια ευρώ και που θα κάνει το μέτωπο της ελληνικής Ριβιέρας ακόμη πιο σύγχρονο και ποιοτικό.

Ο σχεδιασμός της ανάπλασης προχωρά πλέον, με σεβασμό στην καλαισθησία και στο περιβάλλον, αλλά και με σεβασμό του επενδυτή στους όρους που ο δήμος Αλίμου έχει θέσει με προηγούμενες αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου. Την περασμένη Τετάρτη (2/2), η εταιρεία που έχει αναλάβει το έργο και τη διαχείριση για 40 χρόνια, παρουσίασε στο Δημοτικό Συμβούλιο Αλίμου τον σχεδιασμό της νέας μαρίνας και την αρχιτεκτονική μελέτη. Ανέλυσε όλες τις παραμέτρους, απάντησε στις ερωτήσεις και άκουσε τις προτάσεις και τις τοποθετήσεις των εκπροσώπων των δημοτών.

Σύμφωνα με τον σχεδιασμό, θα υπάρξει ζώνη καταστημάτων και εστιατορίων, ξενοδοχείο, προβλήτα, πεζόδρομος και ποδηλατόδρομος, φύτευση και αύξηση του πρασίνου, βελτιώνοντας έτσι το μικροκλίμα της πόλης, πύργος διοίκησης και ελέγχου της μαρίνας, πάρκινγκ 850 θέσεων με αυξητική προοπτική, δόμηση κάθετη στην Ποσειδώνος, κατεβάσματα με φυτεύσεις που θα «ενώνουν» την πόλη με τη μαρίνα, ενώ δεν θα επηρεαστεί η χρήση του κολυμβητηρίου, το οποίο παραμένει ενταγμένο στην περιοχή.

Ακόμη, η νέα μαρίνα θα αποκτήσει και πολιτιστικό αποτύπωμα, καθώς εκεί θα στεγαστεί η πλούσια σε έργα του 20ου αιώνα, Δημοτική Πινακοθήκη.

Ταυτόχρονα, ξεκαθαρίστηκε αυτό που το προηγούμενο διάστημα έδειχνε να ανησυχεί περισσότερο τους κατοίκους. Και αφορά στα κτίρια, καθώς τόσο οι δημότες όσο και η ίδια η δημοτική Αρχή δεν ήθελαν να περιοριστεί ο ορίζοντας της πόλης στη θάλασσα. Ο όγκος των κτιρίων θα είναι διασπάσιμος και τα κτίρια ισόγεια, δηλαδή ύψους έως 4,5 μέτρα, ενώ όπου υπάρξει και πρώτος όροφος, το συνολικό ύψος δεν θα ξεπερνά τα 7 μέτρα. Με δεδομένο μάλιστα πως η λεωφόρος Ποσειδώνος βρίσκεται υψομετρικά πιο πάνω από τη Μαρίνα, ο περιπατητής καθώς περπατάει θα συνεχίσει να βλέπει τη θάλασσα σχεδόν σε όλο το μήκος της λεωφόρου, όπως συμβαίνει σήμερα.

«Είναι ένα σχέδιο πρωτοποριακό, φιλικό στην πόλη, μια μαρίνα ανοιχτή για τους πολίτες, σύγχρονη και όμορφη, που θα επιφέρει πολλαπλά οφέλη», λέει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο δήμαρχος Αλίμου Ανδρέας Κονδύλης και αμέσως μετά εξηγεί: «Θα υπάρξει τόνωση της τοπικής αγοράς και παράλληλα ο Άλιμος μπαίνει στον τουριστικό χάρτη. Θα γίνει πόλος έλξης, όχι μόνο για τους δημότες μας, αλλά και για επισκέπτες, για σχολεία. Πέρα όμως από αυτό, ο δήμος θα μπορεί πλέον να έχει έσοδα από τη μαρίνα. Μέχρι σήμερα το Δημόσιο δεν πλήρωνε τα ανταποδοτικά τέλη, δεν πλήρωνε για τους καθαρισμούς που κάνουμε, για τη συντήρηση, για τα σκουπίδια, μέχρι και στα δικαστήρια είχαμε οδηγηθεί. Τώρα πλέον η εταιρεία που θα έχει τη διαχείριση, ανέλαβε την υποχρέωση να πληρώνει τα ανταποδοτικά τέλη».

Περιηγηθείτε νοερά στη μαρίνα του Αλίμου – Τι είπε ο Γιώργος Τσολάκης στο news247.gr
Σε μία παραλιακή που αλλάζει πρόσωπο, το έργο της επερχόμενης Μαρίνας του Αλίμου θα αποτελέσει άλλον έναν πόλο έλξης για ανθρώπους κάθε ηλικίας. Πώς θα είναι λοιπόν μία βόλτα στη νέα μαρίνα του Αλίμου; «Θα είναι μια παιγνιώδης ανακάλυψη! Φτάνοντας στο σημείο, είτε με το τραμ είτε με αυτοκίνητο, η θάλασσα απλώνεται πανοραμικά στον ορίζοντα και τα ιστιοφόρα πάλλονται στους αργούς και σταθερούς ρυθμούς των ανέμων.

Το τοπίο σε καλεί να εμβαθύνεις στον δικό του κόσμο. Κατηφορίζεις ανάμεσα στα μονοπάτια των θεματικών κήπων, όπου η μυρωδιά της λεβάντας, του δεντρολίβανου και του θυμαριού καλεί μικρούς και μεγάλους για εξερεύνηση, αναβιώνοντας την ομορφιά της επαφής με το ελληνικό φυσικό τοπίο. Το μονοπάτι σε κάποιο σημείο εκτείνεται σε μια μεγάλη κοίλη διαμόρφωση. Ανακαλύπτεις το skate park, γεμάτο από ζωντάνια και τρελές φιγούρες στα πατίνια. Κάθεσαι στην πλατεία των εστιατορίων και καφέ, ένα μπαλκόνι μέσα στη θάλασσα!

Η διαμόρφωση με τις πέργκολες και τους μικροκήπους συνδέεται σαν καρέ από ταινία με όλες τις εκφάνσεις των δραστηριοτήτων, ποδηλασία, χαλάρωση, παιχνίδι, καφετέριες, γραφεία, υπαίθριες εκδηλώσεις. Η περατζάδα της μαρίνας σε γεμίζει με αλλεπάλληλες εικόνες και ερεθίσματα από το μπλε της θάλασσας, το φως του ήλιου και τα χαμόγελα των περαστικών. Και εδώ στην φάση του διαγωνισμού αντί να σχεδιάσουμε ένα συμπαγές κτήριο, επιλέξαμε να προτείνουμε ένα σύστημα κτηρίων που θα δώσει στον επενδυτή τη δυνατότητα αμέτρητων συνδυασμούς χρήσεων και επιφανειών. Ένα όνειρο πραγματοποιημένο!»

Tι λέει η εταιρεία ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ για την αναβάθμιση:

Η ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ έχει υπογράψει Σύμβαση Παραχώρησης για το δικαίωμα χρήσης, λειτουργίας, διαχείρισης και εκμετάλλευσης της Μαρίνας Αλίμου για περίοδο 40 ετών, με δικαίωμα αμοιβαίας παράτασης για άλλα 10 χρόνια.

Πρόκειται για τη μεγαλύτερη μαρίνα των Βαλκανίων και μια στρατηγικού χαρακτήρα επένδυση της τάξεως των 100 εκατ. ευρώ στο ταχέως αναπτυσσόμενο παράκτιο μέτωπο της Αθήνας, με πολλαπλάσια προστιθέμενη αξία, τόσο σε τοπικό όσο και σε εθνικό επίπεδο.

Η Μαρίνα Αλίμου αποτελεί σημείο αναφοράς για τους κατοίκους της ευρύτερης αστικής περιοχής, τους επισκέπτες, αλλά και τους κατόχους ιδιωτικών και επαγγελματικών σκαφών, καθώς λειτουργεί ως σημαντική μαρίνα εκκίνησης για μεγάλο αριθμό σκαφών.

Διαθέτει εξαιρετική στρατηγική θέση καθώς βρίσκεται Νοτιοδυτικά της Αθήνας, 15 χλμ. από το κέντρο της πόλης, 8 χλμ. νότια του Λιμανιού του Πειραιά και 30 χλμ. από το Διεθνές Αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος, ενώ ταυτόχρονα εξυπηρετείται από ένα πυκνό δίκτυο συγκοινωνιών που περιλαμβάνει Τραμ, Λεωφορεία και Ταξί.

Ειδικότερα, η Παραχωρησιούχος Εταιρεία «ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΝΕΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ ΑΛΙΜΟΥ», θυγατρική της ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ, ανέλαβε να αναδιαμορφώσει και να αναπλάσει τη χερσαία και θαλάσσια ζώνη, για τη δημιουργία μιας υπερσύγχρονης, φιλόξενης και άρτιας Μαρίνας, η οποία θα αποτελέσει τοπόσημο για την ευρύτερη περιοχή, συμβάλλοντας συνολικά στην αναβάθμιση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος.

Το Πλάνο Ανάπτυξης της Μαρίνας Αλίμου προβλέπει τη δημιουργία μιας μαρίνας που θα αποτελεί ένα σύγχρονο και ελκυστικό πόλο αναψυχής και επιχειρηματικής δραστηριότητας με αναβαθμισμένους, λειτουργικούς και υπαίθριους χώρους. Μέσα σε αυτό το νέο, πολυμορφικό και προστατευόμενο περιβάλλον, θα αναπτύσσονται μια σειρά επαγγελματικών και ψυχαγωγικών δραστηριοτήτων, με ένα σύνολο προσφερόμενων επιλογών και υπηρεσιών που θα καταστήσουν την Μαρίνα Αλίμου ως ένα σημείο αναφοράς για την «Αθηναϊκή Ριβιέρα», αλλά και για ολόκληρη τη λεκάνη της Μεσογείου.

Στη χερσαία ζώνη της μαρίνας, έκτασης περίπου 210 στρεμμάτων,  προβλέπεται η ανάπτυξη περίπου 18.000 τ.μ. σύγχρονης σχεδίασης, μοντέρνων ισόγειων ή έως δύο ορόφων κτιριακών εγκαταστάσεων που θα στεγάσουν χρήσεις εστίασης και αναψυχής, ξενοδοχειακών υπηρεσιών, γραφείων, αποθήκευσης και επισκευών σκαφών, καθώς και εμπορικές χρήσεις. Ο περιβάλλων χώρος του χερσαίου τμήματος της μαρίνας θα είναι διαμορφωμένος με τέτοιο τρόπο ώστε να εντάσσονται δρόμοι, πεζόδρομοι, ποδηλατόδρομοι, χώροι στάθμευσης, αλλά και επιμελημένοι χώροι πρασίνου που θα φιλοξενούν υπαίθριες εκδηλώσεις πολιτισμού για τους επισκέπτες. Επιπλέον, τόσο οι γραφειακοί χώροι που θα κατασκευαστούν όσο και οι αποθήκες, τα συνεργεία επισκευών και τα εμπορικά καταστήματα, θα εξυπηρετούν τις πλέον σημαντικές εταιρείες ναύλωσης επαγγελματικών σκαφών αναψυχής, αλλά και άλλες εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον χώρο των σκαφών, του τουρισμού και της ευρύτερης επιχειρηματικότητας.

Στη θαλάσσια ζώνη της Μαρίνας, έκτασης σχεδόν 428 στρεμμάτων, θα έχουν τη δυνατότητα ελλιμενισμού περίπου 1.000 σκάφη αναψυχής, μετά και την ανακατασκευή των πλωτών προβλητών οι οποίες στο σύνολό τους θα φέρουν ένα νέο, σύγχρονο σχεδιασμό που θα αξιοποιεί πλήρως τον απαραίτητο χώρο για την καλύτερη εξυπηρέτηση των σκαφών και των χρηστών τους. Επιπλέον, ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στον εκσυγχρονισμό σημαντικών τμημάτων για την εύρυθμη λειτουργία της προβλήτας, όπως σύγχρονες εγκαταστάσεις (πίλαρς) για τον ανεφοδιασμό των σκαφών, λοιπές εγκαταστάσεις ασφαλείας, φωτισμός, ασφάλεια (security) με αυτοματοποιημένα συστήματα παρακολούθησης, κ.α.

Τέλος, εξαιρετική μέριμνα θα ληφθεί για την καθαριότητα όλων των χώρων της μαρίνας και κυρίως του θαλάσσιου μετώπου, έτσι ώστε να προστατεύεται απολύτως το περιβάλλον από τις δραστηριότητες της μαρίνας και να τηρείται το υψηλό επίπεδο αυτής στο θέμα της καθαριότητας και της τήρησης των κανόνων για την αποκομιδή και διάθεση των κάθε είδους απορριμμάτων και αποβλήτων (υγρών και στερεών σκαφών και λοιπών χρήσεων).

Διαβάστε Επίσης

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.